Mijn 365daysofphotography-project | week#32

Deze week had ik een lastige week. Ik zat thuis met een geblokkeerde nek, die doorstraalde naar mijn schouders en rug. Het fotograferen ging dus ook heel wat minder. Toch is het mij gelukt om elke dag een foto te nemen. Leve het statief!

ⒸEvelyneVergote
 #218 | 06-08-2017 She loves the smell of coffee, bloomed roses and new beginnings. Ik hou echt wel van de geur van koffie, maar drink ze liefst met heel veel melk ;)


#219 | 07-08-2017 You make me happy when skies are grey. Bij deze foto was mijn statief mijn beste vriend, ik begon nl pijn in mijn nek te krijgen..


#220 | 08-08-2017 Never take counsel from your fears. Voor wie zich afvraagt wat dit zou zijn.. Een haakje in de muur om de bloempotten aan op te hangen ;) Sometimes you need something simple ;)


#221 | 09-08-2017 Animals share with us the privilege of having a soul. Dit is de laatste foto van de schapen die naast ons in de wei zitten. Ze zijn helaas opgehaald wegens verkoop van het stuk land.. Het gaat je goed schaapjes!



#222 | 10-08-2017 I can't have too many pumpkins in october. Het is nog vroeg maar deze ligt al te wachten om in de soep te gaan.

 #223 | 11-08-2017 Knowledge is knowing that a tomato is a fruit. Mijn favorieten! Ik kan hier wel een heel potje van op in 1 keer!


#224 | 12-08-2017 I don't shoot what it looks like, I shoot what it feels like. Je zag deze bloemen al in een reeks passeren, maar nu zie je ze eens in een andere hoek ;)



Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

6 opmerkingen

  1. Hoe gaat het ondertussen met uw nek? Morgen al terug werken?
    Hier ligt ook al een pompoen klaar om soep mee te maken. Zo gek om in de zomer te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog steeds veel pijn. Alles zit vast.. Ik heb nog een week ziekte bijgekregen. Hopelijk is dat voldoende en kan ik de maandag er op terug aan het werk.

      Verwijderen
  2. Oei, hopelijk is je nek al een stukje beter! Je hebt alleszins weer mooie foto's genomen deze week :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen