Mijn 365daysofphotography-project | week#31

Een nieuwe week, vol fotografie met nu en dan wat zon. Geniet mee!

ⒸEvelyneVergote
 #211 | 30-07-2017 A healthy lifestyle is not just about what you eat. Het is weer de periode van het jaar ;)


#212 | 31-07-2017 Every sunset brings the promise of a new dawn. Ik keek naar buiten en zag de lucht in allerlei kleuren. Mijn camera is gelukkig nooit ver weg ;)


#213 | 01-08-2017 I never met a color I didn't like. Achter in de tuin staan deze lievelingsbloemen van mijn vader te blinken :)


#214 | 02-08-2017 The hardest prison to escape is in your mind. Soms kan het leuk zijn om even in het oneindige te kunnen kijken..


#215 | 03-08-2017 Do it with passion or not at all. Mijn lievelingsbloem in volle bloei, ik krijg er maar niet genoeg van.


#216 | 04-08-2017 You don't take a photograph, you make it. Soms neem ik gewoon mijn camera en maak ik gewoon een foto van wat ik zie..


#217 | 05-08-2017 Find beauty in the small things. Hier hou ik gewoon van.. deze eenvoud..

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

20 opmerkingen

  1. Wat een schitterende foto's en hele mooie onderschriften erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk idee. Een week (jaar) in 7 foto's met passende quote !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die bloemen erg mooi. Ik snap heel goed dat dit de lievelingsbloemen van je vader waren : )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, hele mooie foto's!
    De bloem is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke challenge en wat een mooie foto's! Bloemen zijn zo mooi om te fotograferen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste en de laatste zijn m'n favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's! Ik word ook altijd vrolijk van bloemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die laatste foto <3 En zo fijn wanneer de lucht er plots zo mooi uitziet. Altijd leuk om naar te kunnen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat cool dat je dit zo goed kan volhouden :) Mooie foto's ook! Vooral die laatste, die vind ik echt prachtig. En die tekstjes zijn ook echt tof, haha! Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen