Hiep hiep hoera! Mijn blog is 2 jaar!

Ⓒsugarrosecakecompany.co.uk

Vandaag word mijn blog 2 jaar! Hiep hiep hoera! Officieel begon ik iets vroeger, maar op 8 Augustus gooide ik het blogroer om en groeide het langzamerhand. Omdat ik niet zo voor cijfertjes en getallen ben en al zeker geen groot rekenwonder, besloot ik enkele lezers aan het woord te laten.

Sarah
Proficiat met het 2-jarig bestaan van je blog! Uiteraard volg ik je al sinds het prille begin en heb ik je ook met heel veel plezier zien groeien. Je persoonlijke artikels zijn en blijven mijn favorieten en ook naar je foto's kijk ik altijd erg uit. Ik hoop dat je nog veel plezier blijft beleven met je blog en dat er nog vele jaren vol leuke artikels mogen volgen.

Irene
Om eerlijk te zijn weet ik niet meer wanneer en hoe ik je blog ontdekte. Haha oeps. Ik vind je blog heel aangenaam om een bezoekje te brengen. Kijk altijd uit naar je foto's van de week (altijd pareltjes!). En daarnaast vind ik het fijn dat je heel eerlijk bent op je blog. Dat je laat zien dat het leven niet altijd confetti en glitters is. Heel verfrissend en ook herkenbaar! Dus zeker zo blijven verderdoen! En doe er nog maar wat jaren bij :)


Lieve lezers, dankjewel voor jullie 'recensie' en ik hoop dat ik jullie nog lang zal kunnen plezieren met mijn blog. Ook dankjewel aan de andere lezers om mij te volgen en een reactie na te laten. Dankzij jullie ben ik blijven volhouden en zal ik hopelijk nog lang doorgaan met bloggen. 

8 opmerkingen