52 blije maandagen #29 | Wat gaat je helpen?

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Het zit me niet mee. Ik ben moe, ondanks de 10 vrije dagen die ik heb gehad. Ik zucht mezelf te pletter en ik voel dat ik moeite moet doen om iets gedaan te krijgen. Ik moet mezelf bij wijze van spreken uit de zetel slepen om iets nuttigs te doen.

Ik weet helemaal niet wat er met mij aan de hand is en hoelang ik hier nu zo ga lopen. De vraag van Melle in haar blije maandag-mail (is niet gebaseerd op wat ik nu voel) klinkt heel vermoeiend in mijn oren op dit moment. Wat gaat je helpen?

Echt, ik weet het niet. Wat kan mij helpen? Wie kan mij helpen? Tuurlijk, ik moet het uiteindelijk ook allemaal alleen doen, maar op dit moment heb ik helemaal geen energie om nog maar iets te doen. Zielig, ik weet het. Het lijkt wel alsof ik oververmoeid ben, van niets te doen.. Of.. ja, ik weet het niet. Misschien heb ik wel een dokter nodig..

2 opmerkingen

  1. Ai. Klinkt nie al te best! Hopelijk gaat het snel beter. Hebt ge u tijdens uw verlof ook zo gevoeld? Want anders is het misschien de (onbewuste) stress van uw werk?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is toen begonnen.. Ik ben er niet gerust op en ga binnenkort naar de dokter. Al is het simpel om mijn geweten te sussen..

      Verwijderen