Mijn leven zoals het is #50 | Eindelijk verlof!

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek

Vandaag, eigenlijk gisterenmiddag om 11u42 om precies te zijn, ben ik eindelijk vrij van dienst voor 10 dagen! Hoera!! Hier heb ik lang naar uitgekeken. De stress nam het weer over de laatste maanden en dat zorgde voor niet zo aangename situaties. Even thuis zijn zal mij hopelijk wel deugd doen.

Grootste plannen zijn er niet. Ik ga niet op reis naar Kreta, Mexico of Amerika (met alle respect voor wie dat wel doet, ik bedoel hier niets slechts mee integendeel). Wel gaan we samen met de broer van mijn papa, zijn vriendin en mijn mama een dagje naar Sluis. We gaan hun verjaardag vieren, die beiden in Juli plaatsvinden. Allebei worden ze een rond getal met exact 10 jaar verschil. Dat moet gevierd worden ;)

Voor de rest staat er nog niet echt iets op de planning, behalve plannen die nog moeten gemaakt worden. Zo is er een plan om met de zussen van mijn mama iets te gaan eten, om met de dochter van de overleden bewoner (lees hier) iets te doen, met mijn nicht uit eten te gaan. Maar al deze plannen staan nog niet vast.

Ziezo, ik ga genieten van mijn vrije dagen. Maar tussendoor probeer ik wel nog te bloggen ;)

16 opmerkingen

  1. Wat fijn dat je 10 dagen vrij hebt. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa eindelijk vakantie! Geniet er van! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je eindelijk even vrij bent! Geniet lekker van je welverdiende vakantie en van de leuke (spontane) plannen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk, een paar vrije dagen achter elkaar! Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, even uit die werksleur en focussen op alleen maar leuke dingen (ik zit in hetzelfde schuitje ;)) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn toch, dat je helemaal geen plan hebt gemaakt. Neem je vakantie zoals het komt, zou ik zeggen. En geniet er lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen