Mijn 365daysofphotography-project | week#30

Ik had deze week verlof, maar helaas geen geluk met het weer. Ik zag amper de zon, waardoor ik haast elke dag een grijze foto tevoorschijn toverde. Geniet mee van mijn verlofweek.

ⒸEvelyneVergote
 #204 | 23-07-2017 Without change there wouldn't be butterflies. Ik moest snel zijn om deze vlinder te kunnen vastleggen in de tuin.


#205 | 24-07-2017 There's a dark side to everything. Vandaag heeft het echt de ganse dag geregend en klaarde de lucht amper op.. Fijn verlof..


#206 | 25-07-2017 Everyone wants to escape sometimes. Ik ging een dagje naar Sluis om de verjaardag van mijn nonkel en papa te vieren. We dronken gezellig iets in een restaurantje en was helemaal weg van het interieur :)


#207 | 26-07-2017 Flowers always make people better, happier, and more helpfull. Tussen de buien door vond ik dit kleine ding in de tuin.


#208 | 27-07-2017 Enjoy life, go pink. We gingen uit eten met familie, maar waren zo opgeblazen van al dat eten dat ik terug een wandeling in de tuin heb gemaakt.


#209 | 28-07-2017 Stop and smell the flower. Weer zo'n dag waar de regen de dag even overnam. Tussen de buien door maakte ik deze foto.


#210 | 29-07-2017 You're best friend doesn't always be a human. Een 5-daagse koetsenparade maakte even halt in onze stad. De moeite om eens mee te maken.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

10 opmerkingen

  1. Oh, paardjes <3 Alweer een week vol toffe foto's. Ondanks de nattigheid!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eigenlijk zou jij hier moeten wonen. Ik woon in dé paardenstad van het land, echt waar!

      Verwijderen
  2. Mooie foto's en toch wat kleur in een grijze week. Hoe lang heb je nog verlof? Hoop dat je de zon te zien krijgt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog 2 dagen verlof. Voorlopig zit de zon hier uit, de vraag is nu voor hoelang ;)

      Verwijderen
  3. Mooi, vooral de foto van de vlinder!

    BeantwoordenVerwijderen