Mijn 365daysofphotography-project | week#29

 Deze week spendeerde ik weer veel tijd in de tuin en de naaste omgeving alias de maïsvelden. Geniet mee van mijn fotografische week.

ⒸEvelyneVergote
 #197 | 16-07-2017 Anything is possible with sunshine and a little pink. Deze bloem bloeide opeens open terwijl dezelfde struik in een andere kleur al weken in volle bloei staat :)


#198 | 17-07-2017 When the flower blossoms, the bee will come. Het was niet makkelijk, maar ik heb de bij eindelijk kunnen vastleggen!


#199 | 18-07-2017 A garden is a friend you can visit anytime. Stiekem is dit niet in onze tuin, maar in de overbuur z'n tuin. Oeps ;)


#200 | 19-07-2017 Corn is a greedy crop, as farmers will tell you. Ik hoef maar de straat over te steken en ik vind een massa aan maïsvelden :)


#201 | 20-07-2017 Every flower is a soul blossoming in nature. Ik vond deze bloem op een hoop aarde. Waarschijnlijk is daar een zaadje gevallen en bloeit er nu een mooie garde bloemen :)


#202 | 21-07-2017 Nature never goes out of style. Ik ben gezegend met rondom ons huis een weiland te hebben, ondanks dat er toch huizen naast ons staan.


#203 | 22-07-2017 Don't judge each day by the harvest you reap, but by the seeds you plant. Het was een regenachtige dag vandaag. Ook de wolken in de lucht zagen er wat dreigend uit.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

2 opmerkingen

  1. Ik ga het elke keer zeggen denk ik. Haha. Ik vind je natuurfoto's altijd zo mooi! ^^

    BeantwoordenVerwijderen