Mijn leven zoals het is #36 | Even helemaal op

ⒸLifeofpix.com By Mike Wilson
Ik begon wel 100 keer aan dit schrijfsel. Steeds ging mijn cursor heen en weer over het scherm, op een akelig wit blad. Ik weet even niet waar te beginnen. Ik ben even zo goed als uitgeblust door een hele hoop emoties.

Ik wil het allemaal neerschrijven, maar er komt geen zinnige zinsbouw uit mijn losse woordenspel. Zelfs deze zin kan ik al helemaal niet goed formuleren.
Ik zoek steeds meer antwoorden op mijn vragen, maar die komen er niet. Ik zoek oplossingen voor mijn probleem, maar ook die blijven uit.

Ik zou nu liever willen verdwijnen naar een locatie waar het veel mooier is dan waar ik nu vertoef. Maar dit is helemaal geen oplosssing, besef ik maar al te goed. Jaren heb ik gevochten om te staan waar ik enkele maanden geleden stond. Een plaats waar momenteel een serieuze aardbeving plaatsvond.

Hier sluit ik af en hopelijk kan ik het zelf ooit ook afsluiten en achter mij laten. Voorgoed.

14 opmerkingen

  1. Reacties
    1. Ik heb de laatste tijd meer baaldagen dan goeie dagen. 'k Vind de balans maar niet. En soms gebeurt het wel, dat ik volledig crash. Wat dus gisteren, op 't moment van schrijven, gebeurt is.

      Verwijderen
  2. Pak je camera, ga naar buiten en fotografeer daar het mooiste wat je tegen komt. Dat moet haast wel lukken met zo een dag als vandaag met de mooie herfstzon! Even je gedachten focussen op iets anders. Het komt vast allemaal goed. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op een dag komt 't hopelijk wel allemaal goed. Nu even door een zure appel heen bijten..

      Verwijderen
  3. Oh wat klinkt dat zwaar. Ik gun je zoveel beter. Heel veel sterkte, lieve Evelyne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meid, wat klinkt dit heftig! Het maakt niet uit hoe groot of klein de tegenslagen zijn, als het zo heftig voor jou voelt, is het zo. En dat is super vervelend. Goed dat je je realiseert dat verdwijnen ook niet de oplossing is. Ik wens je veel sterkte toe en duizend zonnestralen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei. Ik wens je heel erg veel sterkte. *en een dikke digitale knuffel* <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ken je niet, maar werd toch geraakt door wat je hier neerschrijft. Hopelijk geraak je snel uit dat dal geklauterd. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Balen Evelyn! Je kunt het in ieder geval een beetje van je af schrijven. Hopelijk voel je je snel beter. Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen