52 blije maandagen #30 | Samen kun je àlles!

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Deze week had Melle het over samenwerken. Samen met je man, vriend, vriendin, zus, .. Samen het huishouden doen, samen ontspannen, samen praten, ..

Ik ben enig kind, voel mij vaak alleen, heb zoveel vrienden dat ik op mijn hand kan tellen,... Bij nader inzien ben ik toch iemand die graag samenwerkt met anderen. Om eerlijk te zijn, liever met 2 dan met 3 om me niet buitengesloten te voelen. En eerlijk? Eigenlijk werken we allemaal graag samen. Neem nu gaan werken. Dat doe je niet alleen, maar met collega's. Zelfs al werk je als zelfstandige, het gebeurt dat je zelfs dan andere mensen ontmoet en samen werkt.

Elke dag werk ik samen met iemand. Op het werk, in het rusthuis, werken we als collega's aan een comfortabele zorg voor de bewoners. Thuis werk ik samen met mijn ouders in het huishouden en zorg ik samen met hen voor mijn oma en opa die nog thuis wonen. Samen maken we het bed op, samen gaan we winkelen om boodschappen, samen zorgen we voor een propere leefruimte, ..

Samen praten doe ik dan met de vrienden die ik heb, samen ontspannen we bij een glas wijn of frisdrank. Wie in een vereniging zit of een band, werkt ook samen aan een evenement of optreden. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Conclusie? Whatever you do, do it together!

Geen opmerkingen