Mijn 365daysofphotography-project | week#28

Een bewogen week op het werk, maar fotografisch kon ik mij weer goed uitleven :) Geniet even mee.

ⒸEvelyneVergote
 #190 | 09-07-2017 Happiness is the smell of a new car. Mijn ouders kochten een nieuwe auto, de ganse dag hebben we er in rondgereden ;)


#191 | 10-07-2017 The simplest things are often the truest. Soms is een woord genoeg om te weten wat er bedoelt word.


#192 | 11-07-2017 True friendship is like a rose: we don't realize it's beauty until it fades. Koester de positieve en leuke momenten in het leven. Voor je het weet is het voorbij.


#193 | 12-07-2017 The revolution is not an apple that falls when it's ripe. You have to make it fall. Langzaam beginnen er nu en dan appels van onze boom te vallen.


#194 | 13-07-2017 What if trees refused to let go of their dying leaves? Niemand is perfect of hetzelfde, gelukkig!


#195 | 14-07-2017 Don't wait for someone to bring you flowers. Plant your own garden and decorate your own soul. Bij thuiskomst hangen deze bloemen mij op te wachten aan de voordeur.


#196 | 15-07-2017 Stop watering the weeds in your life and start watering the flowers. Deze mini-petunia's kleuren eveneens de voorgevel van het huis.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

8 opmerkingen

  1. Wat een schitterende foto's allemaal! Vooral die laatste twee van de bloemen vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa meer natuurfoto's! Die vind ik altijd het mooist bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opnieuw heel mooi! Die laatste foto <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je dit doet en het zo deelt :) Ik heb ook een paar jaar elke dag een foto gemaakt en vond het erg leuk om te doen. Heb er zoveel van geleerd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel! Ja, ik vind het ook leuk om te doen, maar ik heb soms een doel nodig. Vandaar deze uitdaging ;)

      Verwijderen