Mijn 365daysofphotography-project | week#26

Na een moeilijke week was deze week gelukkig beter. Geniet mee van mijn fotografische week!

ⒸEvelyneVergote
 #176 | 25-06-2017 Colours speak all languages. Ik vind deze kleine bloempjes zo heerlijk leuk!


#177 | 26-06-2017 Nature is pleased with simplicity and nature is no dummy. Ik vind de natuur soms toch zo mooi en kan er uren in vertoeven om te fotograferen.


#178 | 27-06-2017 Always take time to smell the flowers. Bij thuiskomst staat deze bloem mij steeds op te wachten aan de voordeur ;)


#179 | 28-06-2017 We are a landscape of all we have seen. Koeien, bomen, groen gras, blauwe lucht, ..


#180 | 29-06-2017 Nature always wears the colours of the spirit. Een mysterieus weggetje..


#181 | 30-06-2017 Going off the rails, going off with booty. Ik kwam een overweg tegen waar er geen treinen meer langs rijden. Dit wou ik al altijd eens doen! Voor mij is deze foto meer dan geslaagd.


#182 | 01-07-2017 It's okay to live a life others don't understand. Ik ging naar een 2 daags evenement vol rock'n roll.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Zitten weer prachtige foto's bij! Vind het een erg toffe challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wauw. Alle foto's zijn echt heel mooi, zeg. Fijn dat deze week een beetje beter ging voor u!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik voel het wel aan mijn fotografie als ik me goed voel of niet ;)

      Verwijderen