52 blije maandagen #27 | Shine your light

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Het motto van Melle deze week was Straal, deel, inspireer. Juist wanneer het donker is, wanneer je even geen licht ziet, laat hen jouw lichtje zijn. Laat hen je helpen, laat hen jouw pad verlichten.

Het is niet altijd even makkelijk en net wanneer je voelt dat je uit je dal aan het kruipen bent gaat het terug mis. Ook ik kreeg deze week terug een klap. Ik voelde ze al aankomen, maar toch komt die steeds hard aan. Hoe vaak je er ook mee geconfronteerd word. Hier wijd ik trouwens binnenkort nog een aparte blog aan.

Mijn licht in de duisternis zijn steeds mijn 2 beste vriendinnen Sarah & Bea. Wat het ook mag zijn, ze halen er mij steeds weer bovenop. Ook nu weer. Gewoon door een simpel berichtje. Dank u wel hiervoor!!

6 opmerkingen

  1. Zo lief, zeg! Gij zijt ook steeds een lichtje in mijn duisternis. Door er altijd voor mij te zijn en geen gekke meningen over mij te vormen, eender wat ik dan ook te zeggen heb of wat ik ook doe. Ge accepteert mij steeds voor de persoon die ik ben en da's toch wel heel speciaal! Ik moet u dus zeker ook bedanken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn artikel heb je ervan gemaakt. mooi onderwerp ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat mooi om dit op dat moment samen zo te kunnen delen <3

    BeantwoordenVerwijderen