Mijn 365daysofphotography-project | week#25

Deze week heb ik wegens de hittegolf heel veel tijd in huis gespendeerd. Ik kwam amper buiten, alleen als het moest. Vandaar eens iets anders dan alle buitenopnames die ik afgelopen weken deed.

ⒸEvelyneVergote
 #169 | 18-06-2017 Keep calm and grill on. Deze uitspraak is wel toepasselijk voor deze mannen. Ze braken het wereldrecord barbecue met 41 uur en 3 minuten! Proficiat Fielesoofen!


#170 | 19-06-2017 There's an awful lot you could tell about a person by their shoes. Soms is het makkelijk te oordelen over mensen, tot je in hun schoenen wandelt.


#171 | 20-06-2017 In dreams we enter a world that's entirely our own. Ik zag alleen de slaapkamer en mijn dromen. Ik was te ziek om iets te doen.


#172 | 21-06-2017 Happiness is a long hot bubble bath. Na een lange lastige werkdag kan ik hier zo van genieten. Zeker als het zo'n tropische temperaturen zijn.


#173 | 22-06-2017 Beauty is only skin deep. Ik kocht onlangs deze nieuwe vorm van ochtendreiniging. De verpakking alleen vind ik al leuk :)



#174 | 23-06-2017 Sometimes you win, sometimes you learn. Door een nieuwe onverwachte migraine-aanval liet ik mijn afspraak met vrienden vallen. Ik besloot het rustig aan te doen en te rusten. Halfweg de avond voelde ik mij al veel beter en dook ik nog even in een boek.


#175 | 24-06-2017 Sleep is the best meditation. Jawel, ik had weer last van migraine. Ik heb dus alleen mijn bed gezien..

P.S.: Ik ben deze week stiekem alles behalve tevreden over mijn foto's. De migraine heeft mij geveld, vandaar dat ik minder motivatie had. Ik hoop volgende week terug de draad normaal op te nemen.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

2 opmerkingen

  1. Ai, migraine. Nie tof! Hopelijk na die twee dagen niemeer teveel last gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben 1 dag thuisgebleven van het werk. Daarna ben ik terug gaan werken, maar daarom was het nog niet over. Heb er toch wel een ganse week mee rondgelopen, al was het niet altijd even zwaar. Vrijdag bij thuiskomst kreeg ik wel een nieuwe serieuze aanval :( Gelukkig is dit nu allemaal voorbij..

    BeantwoordenVerwijderen