Mijn 365daysofphotography-project | week#23

Ik liep weer bijna elke dag in de tuin rond deze week. Steeds ontdek ik weer iets nieuw. Kijk even mee.

ⒸEvelyneVergote
 #155 | 04-06-2017 Just living is not enough. One must have sunshine, freedom and a pretty flower. Deze lelie straalt weer in onze tuin.


#156 | 05-06-2017 If the grass is greener on the other side of the fence, you can bet the water bill is higher. Langs de waterkant zag ik deze staan bij een dagje Sluis.


#157 | 06-06-2017 Love is the flower you've got to let grow. Deze pioenroos staat terug in volle bloei in onze tuin. Heerlijk!


#158 | 07-06-2017 A flower doesn't think of competing to the flower next to it. It just blooms. Deze struik staat ook in volle bloei in de tuin.


#159 | 08-06-2017 True friendship is like a rose.. We don't realize its beauty until it fades. Ik hou van rozen, in welke vorm of kleur dan ook.


#160 | 09-06-2017 It's the simple things in life. Het zonnetje is weer goed aanwezig!


#161 | 10-06-2017 Accept what is, let go what was, believe in what will be. Ik nam deze foto vlak voor ik naar het werk vertrok in de vroege ochtend.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Ik ben nu stiekem ook benieuwd naar hoe uw tuin er in zijn geheel uitziet. Haha. Da lijkt mij bijna het Keukenhof met al die bloemen die gij daar hebt staan :) Mooie foto's weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 160 is favoriet. Mooie natuurfoto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen