52 blije maandagen #23 | Hoera, het is vandaag! (of voor mij misschien toch niet)

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Omdat ik komende vrijdag al een post gepland had die precies daar moest plaatsvinden en het gisteren toch een vrije feestdag was, besloot ik maar snel even mijn wekelijkse Blije maandag post te schrijven en publiceren.

Toen ik Melle haar mail, zoals elke maandag, in mijn mailbox kreeg straalde die één en al enthousiasme uit. Precies 1 jaar geleden mocht ze haar radiodebuut op 3 FM doen. Zou ik ook wel enthousiast over zijn hoor ;)

Helaas moet ik even melden dat mijn enthousiasme op dit moment heel ver te zoeken is. Je leest er vrijdag meer over op mijn blog, maar om het al kort uit te leggen, er is onverwacht een lieve bewoner op onze dienst overleden. Ik ben er eerlijk gezegd nog steeds helemaal ondersteboven van en geloof het nog niet helemaal. Die bewoner was een hele lieve grappige man, je kon er gewoon niet kwaad op zijn als hij eens ongeduldig was. Hij betekent enorm veel voor mij alsook zijn lieve dochter. Zij kwam hem elke dag bezoeken en hielp af en toe eens mee wanneer het druk was. We hebben zo'n aparte band gecreeërd dat het pijn doet bij de gedachte dat ik haar nooit meer zou horen of zien.

Er staan mij enkele zware dagen te wachten. En wanneer dat voorbij is probeer ik mijn opnieuw te zoeken. Beloofd!

6 opmerkingen

  1. Oh wat naar. Ik geloof meteen dat je een hechte band kan krijgen met je cliënten. Veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op school word je gezegd dat je geen band met de bewoner mag opbouwen, maar in werkelijkheid is dat onmogelijk. Met de één heb je al een betere band dan met de ander, maar het is echt onvermijdelijk om nooit een bewoner te hebben met wie het totaal niet klikt.

      Verwijderen
  2. Ah jeetje, wat ontzettend heftig om te horen! Heel erg veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen