Mijn 365daysofphotography-project | week#20

Deze week was ik weer niet uit onze tuin te slaan. In het begin van de week was ik wel moe van het afgelopen weekend, maar langzamerhand kon ik de draad terug oppikken.

ⒸEvelyneVergote

#134 | 14-05-2017 A garden of purple is always in bloom. Een wilde vertakking in onze heuse roze rhododendronstruik. Deze zijn paars, maar ook heel mooi.


#135 | 15-05-2017 Great ideas come into the world as gently as doves. Deze lieverds kwamen gewoon op ons terras vertoeven.


#136 | 16-05-2017 To eat is a necessity, but to eat intelligently is an art. I love these!


#137 | 17-05-2017 All the flowers of all the tomorrow's are in the seeds of today. Het is weer tijd om de bloemetjes in de potten te hangen ;)


#138 | 18-05-2017 Float like a butterfly, sing like a bee. Ik had het geluk om deze vast te leggen en ze bleef nog een hele tijd zitten, dus maakte ik er maar een mini-fotoshoot van ;)


#139 | 19-05-2017 Doing what you like is freedom. Liking what you do is happiness. Wanneer de ene pot is uitgebloeid, begint de andere pot aan nieuwelingen.


#140 | 20-05-2017 Everything has beauty but not everyone sees it. Deze witte regen ruikt heerlijk in onze tuin!

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Super mooie foto's gemaakt, zeg. Die vlinder zag ik al voorbij komen op Facebook. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw mooie plaatjes. Die duiven zijn zo schattig. Ik heb ook een rhododendronstruik, prachtige plant is het.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd, prachtige plant. En elk jaar word die groter en groter :)

      Verwijderen