52 blije maandagen #19| Wat houdt je bezig?

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Op dit moment van schrijven ben ik ten volle in voorbereiding voor komende zaterdag (oftewel morgen). Zoals ik al eerder vertelde ben ik lid van een vzw die jaarlijks een muziekevenement organiseert voor het goede doel in de streek.

Dit jaar is onze 3de editie en hebben we toevallig 3 verschillende goede doelen die we financieel zullen steunen. Daar gaat uiteraard heel wat maanden voorbereiding aan vooraf. Samen met mijn vader, beste vriend van mijn vader en diens zonen zit ik in het bestuur van de vzw en bepaal ik mee hoe we alles aanpakken.

Nu D-Day bijna is aangebroken ben ik druk bezig met het helpen ophalen van materiaal en andere benodigdheden. Omdat we het evenement in een school mogen geven, moeten we helaas wachten tot na schooltijd om de zaal te kunnen inrichten. Dat betekent dus avondwerk. Maar we hebben gelukkig genoeg mensen kunnen optrommelen om te komen helpen ;)

Wie meer wil weten over ons, vzw Spi'riet, kan een bezoekje brengen aan onze website: spiriet.be

1 opmerking

  1. Héél veel plezier! Maak er een onvergetelijke tijd van en geniet tussen het harde werken door :)

    BeantwoordenVerwijderen