Mijn 365daysofphotography-project | week#14

We zijn alweer een week verder. Weer kon ik niet genoeg krijgen van die prachtige bloesems..

ⒸEvelyneVergote 
 
#92 | 02-04-2017 Spring dances in the sunbeam spotlights. Heerlijk zo'n dagen waar de zon schijnt en de bloesems zich van hun mooiste kant laten zien.


#93 | 03-04-2017 Spring is when life's alive in everything. Naast ons in de wei mochten we weer schaapjes verwachten. Net zoals vorig jaar rond deze periode. Het zijn zo'n lieverds.


#94 | 04-04-2017 No winter lasts forever, no spring skips its turn. Onze tuin kleurt weer rijkelijk met heerlijke hyacinten.


#95 | 05-04-2017 Spring adds new life beauty to all that is. Het zonlicht dat rust op onze tuin, zo heerlijk!


#96 | 06-04-2017 A kind word is like a spring day. De Japanse kerselaar staat ook weer heerlijk in bloei. Zàlig!


#97 | 07-04-2017 Goodbye winter. It's time to watch the flowers grow. De blauwe druifjes staan ook weer op hun best.


#98 | 08-04-2017 We know what we are, but not what we may be. In de Japanse tuin had ik een fotoshoot met een communicantje. Leuk!

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

2 opmerkingen

  1. Oeh, de Japanse tuin ziet er tof uit! Ik moet daar ook nog altijd eens naartoe gaan. Lijkt me wel eens mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze was in Oostende, maar was niet zo groot. Je hebt er op andere plaatsen in België die groter zijn :)

      Verwijderen