52 blije maandagen #14| Wat ga jij anders doen?

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Maandag was Melle jarig! Hiep hiep hoera!! Ze had een leuke opdracht in petto. Om elke dag even kort op te schrijven wat er zo leuk was aan die dag. Ze haalde die inspiratie bij Iris die begon met haar happiness journal waarin zij elke dag maximaal 4 regels positiviteit van de dag in haar notitieboekje schrijft. Deze week heb ik dit ook gedaan.

Maandag 03/04/2017
Door mijn fotoboeken bladeren gaf mij een fijn gevoel.
Dit is mijn leven, dit is wat ik graag doe.
Fotografie is mijn leven, mijn passie.
Dit delen met mijn naaste omgeving vind ik fantastisch.

Dinsdag 04/04/2017
Een collega die verteld over hoe het werk verliep op ons vorig werk.
Ze meldde er nog eens extra bij dat ik veel meer mocht helpen en het met zoveel liefde deed.
Ik mis mijn oude job verschrikkelijk en wou dat dit nooit mocht ophouden.
Maar het deed zo'n deugd dat ik niet de enige ben die verlangt naar de oude job.

Woensdag 05/04/2017
Een vriendin op het werk vertelde mij vandaag dat een collega positief was over mij.
Ik had het niet verwacht, zeker niet van haar.
Ze vertelde hoe knap ze het vond hoe ik mijn job deed ondanks het feit dat ik er niet voor koos.
Dat heeft mij vandaag weer eens deugd gedaan.

Donderdag 06/04/2017
Morgen een dag thuis voor ik het weekend werkend inga.
Mijn fototas staat al klaar, maar toch voel ik stiekem nog een beetje stress.
Door het telefoontje van het model werd ik op mijn gemak gesteld.
Morgen komt wel goed.

Vrijdag 07/04/2017
Vandaag mag ik een fotoshoot doen voor een meisje die haar eerste communie doet!
Ik kijk hier zo hard naar uit, want dit is wat ik graag doe (ondanks de stress).
De poses bedenken of gewoon het kind zijn ding laten doen zorgt voor magische foto's.
De ouders hierbij gelukkig stellen geeft een fijn gevoel.

4 opmerkingen

  1. Alweer fijn om te lezen. Goede manier ook om u nog een beetje beter te leren kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om dit eens op te schrijven. Zo heb ik een app en hou dagelijks bij waarvoor ik dankbaar ben, ook al is de dag nog zo slecht er is altijd wel wat te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt? Bestaat daar een app voor? Klinkt interessant

      Verwijderen