Mijn 365daysofphotography-project | week#9

We zijn alweer een weekje verder en ondertussen in de 3de maand van het jaar. Wat gaat het snel!

ⒸEvelyneVergote
 #57 | 26-02-2017 Chocolate is the answer who cares what the question is. Ik hou van chocolade, alhoewel ik moet oppassen voor mijn maag. Maar eentje kan geen kwaad ;)


#58 |  27-02-2017 When some people see letters they hear words. In mijn vrije tijd kan je mij vaak achter mijn laptop vinden.


#59 | 28-02-2017 Art is anything you can get away with. Een blik naar het plafond en ik wist dat dit een foto zou worden. Something with art..


#60 | 01-03-2017 The only lasting beauty is the beauty of the heart. Een kado van een lieve vrouw omdat ze jarig was. Hoe de wereld soms omgekeerd ingesteld is.


#61 | 02-03-2017 Cookies make the world a better place. Bij koffie horen koekjes ;)


#62 | 03-03-2017 After the rain.. kan je soms de mooiste foto's nemen


#63 | 04-03-2017 Nature gives to every time and season some beauties of its own. Ze blijven dan wel niet lang, ik kan er uren naar staan kijken.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

8 opmerkingen

  1. Alweer met heel veel plezier naar uw foto's gekeken en ik kijk alweer uit naar volgende week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh la la dat chocolaatje ziet er lekker uit. Wat een apart leuk plafond heb je, zoiets heb ik nog niet eerder gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ons plafond in de keuken zijn nochtans gewoon van die houten planchetten, zoals je een vloer legt :D

      Verwijderen
  3. Erg leuk om te zien, ik vind dat je hele mooie foto's maakt <3

    BeantwoordenVerwijderen