Mijn 365daysofphotography-project | week#10

Deze week stond in het teken van de aanstormende Lente. Ik heb zowat bijna elke dag een wandeling in de tuin gemaakt waar ik steeds iets nieuws heb gespot. Geniet even mee.

ⒸEvelyneVergote
 #64 | 05-03-2017 Every flower must grow through dirt. Een eenzame bloem :)


#65 | 06-03-2017 Music is the medicine on the mind. Zonder muziek is het maar stil in mijn leven


#66 | 07-03-2017 Every flower blooms in its own time. Het zal niet lang duren vooraleer deze plant helemaal vol zal bloeien met deze witte pareltjes.


#67 | 08-03-2017 Never underestimate the importance of fresh flowers. Een harmonie aan kleuren deze kleurrijke viooltjes.


#68 | 09-03-2017 Nature is pleased with simplicity. Het gras is groener geworden, de dieren staan terug in de wei. Het ultieme Lentegevoel!


#69 | 10-03-2017 The earth laughs in flowers. Deze bloemen zijn al iets verder opengebloeid bij vorige week. Dus waren ze een nieuwe foto waard.


#70 | 11-03-2017 Sparkle as champagne Op zaterdagavond lust ik wel een glaasje, rustig in de zetel een filmpje kijken. Zaligheid ten top!

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

8 opmerkingen

  1. Ik vind de eerste foto en de foto waar de viooltjes opstaan prachtig. Eigenlijk zijn alle foto's weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die bloemetjesfoto's zijn weer zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo zalig wanneer de dieren weer buiten staan en alles begint te bloeien. Helemaal klaar voor de lente hier :) Mooie foto's alweer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's! Heerlijk die lente-natuur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik hou van de natuur in de lente ;)

      Verwijderen