52 blije maandagen #9 | Laat je inspireren

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Deze week liet ik mij inspireren door mijn eigenste blog. Het zat al een tijdje in mijn hoofd, maar ik heb het nu echt gedaan! Ik heb namelijk een nieuwe blog gemaakt, samen met mijn vriendin Bea.

Ik dacht, ik vat maar meteen de koe bij de horens en stuurde een mailtje om te vragen of ze dat zag zitten.  En jawel, ik kreeg een positieve mail terug en we begonnen direct met het brainstormen. Het kon voor mij al niet snel genoeg gaan. Maar ik moest geduld oefenen. Ik had het nl in mijn hoofd gehaald om een blog te beginnen bij Wordpress terwijl ik gewoon ben om met Blogger te werken. Call me crazy, maar ik hoorde zoveel goeds over Wordpress dat ik toch die stap wou wagen.

Momenteel ben ik nog wat aan het studeren hoe ik dat allemaal voor elkaar zal krijgen, maar het lukt mij ooit wel. Is het vandaag niet, dan zal het morgen zijn. Ik kijk er dan wel naar uit om daar te beginnen bloggen, wie iets goed wil doen moet er de tijd voor nemen, toch?

Binnenkort, wanneer alles in orde is zal ik jullie meer vertellen over het reilen en zeilen van de nieuwe blog. Maar voor alle duidelijkheid: deze blog blijft bestaan!!!

2 opmerkingen