52 blije maandagen #7 | Just do it

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Melle zegt: Visualiseer je doel en ga ervoor!

Wat is nu mijn doel? Op dit moment is mijn doel om een nieuwe en fijnere job te vinden. Het lijkt misschien simpel, maar dat is het helaas niet. Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar ontslag nemen alvorens ik een nieuwe job heb. Ook die zoektocht is niet makkelijk. Ik weet dan wel wat ik wil, maar dat is helaas moeilijk te krijgen omdat mijn job die ik momenteel uitoefen stilletjes aan aan het verdwijnen is..

Mocht ik mijn doel uiteindelijk behalen dan zou ik hoogstwaarschijnlijk dolgelukkig zijn. Ik denk dat ik terug met een happy smile door het leven paradeer. Heerlijk zo'n gevoel! Ik mis dat gevoel ontzettend en ik hoop het ooit terug te kunnen voelen.

Laat ons hopen dat ooit deze dag aanbreekt waarin ik terug gelukkig mag zijn in mijn job!

6 opmerkingen

  1. Heel veel succes met het vinden van een nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van mij ook heel veel succes met de zoektocht naar een droomjob. Ik weet helaas hoe moeilijk het is...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook nog steeds bezig! Lijkt me heerlijk om te weten dat ik een vast iets heb en een toekomst kan gaan opbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen