52 blije maandagen #10 | Go where you feel most alive

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek
Melle vroeg, wat is de plek waar jij je goed voelt? Dat was even een moeilijke voor mij.
De laatste maanden zijn zo druk geweest dat ik mij zelden geleefd heb gevoeld op een plaats. Ik was al blij als ik gewoon thuis rust vond na een weekje werken. Meer hoefde ik niet op dat moment. Toch is er een plaats die voelt als thuiskomen (en dat is niet thuis).

Met mijn ouders trok ik vroeger vaak een dagje naar Sluis. Sluis is een oude vestingstad in Zeeuws-Vlaanderen net over de Belgische grens. Voor ons is het zeer makkelijk bereikbaar en heel leuk om eens een dagje naar toe te trekken. Door de jaren heen hebben we er onze vaste stekjes waar we gaan eten en shoppen. Het is gewoon té zalig om daar te zijn!

2 opmerkingen

  1. Zalig om zo'n plaats te hebben die voelt als 'thuis komen'. Ook altijd plezant wanneer ge zo uw vaste adresjes hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het heerlijk om daar te vertoeven. It feeks like home

      Verwijderen