Mijn 365daysofphotography-project | week#6

Het was even moeilijk deze week. Ik had een harde werkweek, maar gelukkig is het mij toch gelukt om elke dag een nieuwe foto te nemen. Kijk je ook mee?

ⒸEvelyneVergote
#36 | 05-02-2017 You don't take a photograph. You make it. Ik hou van fotografie alsook van mijn camera.



#37 | 06-02-2017 Things go better with.. Om deze foto te nemen heb ik toch wel even de tijd moeten nemen. Maar ik vind het resultaat meer dan geslaagd. Fier op mezelf :)


#38 | 07-02-2017 In optimism there is magic. In pessimims there's nothing. Bloemen zijn één van mijn favoriete modellen om te fotograferen.


#39 | 08-02-2017 Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced. Ook cactussen hebben iets om vast te leggen.


#40 | 09-02-2017 Open the gate to happiness. Dit slot heeft zo zijn eigen verhaal. Het hangt al jaren aan het poortje achter in de tuin.


#41 | 10-02-2017 It may be the cock that crows, but it's the hen that lays the eggs. Ik kan je vertellen dat het niet zo makkelijk was om dit plaatje te maken. Die beesten zitten dus geen minuut stil, hé!


 #42 | 11-02-2017 When snow falls, nature listens. Mijn mooiste beeld van de week vind ik zelf. Het sneeuwde de hele morgen, maar uiteindelijk is het toch niet blijven liggen.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Die laatste foto is ook mijn favoriet! Zo mooi! Ik was aan zee gisteren en daar bleef de sneeuw super goed liggen. Fijn om zo eens een strandwandelingetje te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben gisterochtend op stap geweest in de buurt en heb mij volledig laten gaan met mijn camera :D

      Verwijderen
  2. Jaa, die laatste foto vind ik ook het mooist :) Altijd zo jammer wanneer de sneeuw nie blijft liggen. Het is zo gezellig wanneer het buiten zo wit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij ons was het helaas grauw en grijs. Dit was één van mijn beste foto's uit de selectie. In de namiddag was alles al weg..

      Verwijderen