Mijn 365daysofphotography-project | week#5

We zijn alweer in de 2de maand van het jaar beland. Ze begon wat grauw en grijs, met af en toe een druppel regen. Kijk mee in mijn week vol fotografie.

ⒸEvelyneVergote
#29 | 29-01-2017 Look up to the sky Soms moet je niet alleen rondom je kijken, maar moet je ook durven omhoog te kijken. Dat heb ik gedaan met deze foto :)


#30 | 30-01-2017 A blade of grass is the journeywork of the stars Ook eens helemaal tegen de grond gaan met je camera kan niet slecht zijn ;)


#31 | 31-01-2017 What is the city but the people? Deze foto nam ik in een klein zijstraatje in de stad. Ik vond het persoonlijk enorm veel charme hebben.


#32 | 01-02-2017 The closer we come to negative, to death, the more we blossom Het is nog vroeg voor de tijd van het jaar, maar toch vond ik deze boom in het park vol kleine bloesems.


#33 | 02-02-2017 The door to happiness opens from the inside Deze street art vond ik eveneens in de stad.


#34 | 03-02-2017 From where they stood, they could see the castle  In het park in de buurt staat dit kasteeltje waarin de Dienst Toerisme in is gevestigd.


#35 | 04-02-2017 Bloom where you are planted Met een wandeling door het park vond ik deze bloemen wachtende op een beetje warmte om te kunnen bloeien.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotographyhttps://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

4 opmerkingen

  1. Zo mooi! Mijn favoriete week-post tot nu toe!! En dan te denken dat ge het project vorige week niemeer zag zitten... Echt mooie foto's met leuke quotes daarbij hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja er zijn toch van die momenten waarvan ik denk 'En nu?'. Maar er zijn altijd van die mensen die er mij weer even aan doen herinneren waarom ik dit doe ;) <3

      Verwijderen
  2. Je maakt echt superfijne foto's. Misschien dat ik in maart of april wel de uitdaging aan ga om eens een maand lang elke dag een foto te maken :D Zo mooi dat er al bloesems zijn! Ik had deze week ook al lentegevoel doordat het 14 graden was! Helaas zal het volgende week weer minder zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zeker doen die uitdaging! Let me know als het je doet en lukt ;) Ik schrok er ook van dat die bloesems er waren, daarmee dat ik ze zeker wou vastleggen :)

      Verwijderen