✘Home Sweet Home Tag✘

Bij Vanessa vond ik deze Tag van Nina. Heel leuk bedacht van haar en ik vond hem veel te leuk om niet in te vullen. Dus hier mijn antwoorden!



1.Als je aan thuis denkt, wat is het eerste wat er in je opkomt?
Rust. Het is soms al heftig genoeg op het werk dat ik alleen maar verlang naar een beetje rust die op mij wacht. Bij thuiskomst plof ik dan liefst snel in de zetel om mijn laptop er bij te nemen en mijn mails te checken. Dat is ontspanning voor mij, de laptop op mijn schoot.
2.Wat is het fijnste plekje in je huis/kamer?
De woonkamer. Daar kan je mij het vaakst vinden. Meestal in de zetel met de laptop op de schoot. Soms zit ik ook wel eens in de keuken, als ik bijvoorbeeld een tafel nodig heb om te kunnen schrijven of iets anders. 
3.Wat zou je willen veranderen in je huis/kamer?
Daar ik nog bij mijn ouders woon heb ik niets te zeggen over de inrichting enzo. Maar zelf zou ik liever veel meer natuurlijk licht in het volledige huis willen binnenlaten. En ook een strakker interieur. 
4.Ben jij netjes of een rasechte rommelkont?
Ik hou wel van orde, maar ondervind dat ik wel een rommelkont kan zijn. Doch achter gesloten deuren. Mijn bureau op mijn kamer ligt helemaal vol met boeken en papieren, waar ik regelmatig eens deftig in opruim. 
5.Noem 1 ding dat je alleen doet als je alleen thuis bent
De radio heel luid zetten!! Bij ons thuis speelt de radio van 's morgens tot 's avonds, maar als ik alleen thuis ben durf ik al eens de volumeknop omhoog te draaien. 
6.Noem 5 dingen die essentieel zijn voor jouw ultieme 'thuisgevoel'
-Foto's
-Televisie
-Radio/Muziek
-Bloemen
-Laptop
7.Waar zie jij jezelf wonen over 5 jaar?
Momenteel woon ik nog bij mijn ouders. Ik denk er dan al wel aan om alleen te gaan wonen, alleen is maar alleen.. Mocht ik morgen iemand tegen het lijf lopen waarmee het klikt, dan zie ik mij over 5 jaar misschien wel al samenwonen in een studio'tje of appartementje. Ach we zullen wel zien, voor hetzelfde geld woon ik binnen 5 jaar nog steeds bij mijn ouders. 

4 opmerkingen

  1. Ooooh ja, ik hou van de radio naar volumeknop max draaien als ik alleen thuis ben! En het liefst door het hele huis dansen en zingen ��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen. Ik heb de tag een paar jaar geleden ook al op mijn blog geplaatst en heb hem compleet anders ingevuld. Fijn om te zien wel, dat iedereen zo anders is :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de verschillen zijn wel leuk om te lezen :) Ik ga wel eens moeten terug moeten zoeken naar de invulling van jou ;)

      Verwijderen