Mijn 365daysofphotography-project | week#3

Ondertussen zijn we al weer een week verder in mijn 365daysofphotography-project. Kijk je mee in de derde week van het jaar?

ⒸEvelyneVergote

#15 | 15-01-2017 You are never fully dressed without perfume Ik verlaat bijna nooit de deur alvorens eens snel verstuifd te hebben


#16 | 16-01-2017 The sky is the limit Bij het vallen van de avond kom je al eens een mooie wolkenparade tegen.


#18 | 18-01-2017 You've got mail Onze brievenbus mocht er ook eens aan geloven ;)


#19 | 19-01-2017 Koning Winter Het is al een tijdje vrieskou. De ene dag al meer dan de andere. Het levert mooie witte beelden op. Zoals deze Azaleastruik.


#20 | 20-01-2017 Nature always wears the colors of the spirit Hét plaatje van de week, vind ik zelf. Wanneer de zon voorzichtig onderging kon ik dit beeld achter in de tuin vastleggen. De kleuren in de lucht in combinatie met de donkere voorgrond vind ik geweldig!


#21 | 21-01-2017 Een leven zonder dromen is als een tuin zonder bloemen Terwijl de zon in de tuin scheen kon ik dit plaatje vastleggen.


#22 | 22-01-2017 Life is a combination of magic and food Wat kan een kom soep na een werkdag deugd doen.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

6 opmerkingen

  1. De derde week al! Zo snel dat het gaat. En heel leuk om uw foto's weer te zien en om te kunnen lezen wa ge er bij te zeggen hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja, het gaat snel ;) Ik moet toch toegeven dat het niet altijd makkelijk is om bij elke foto commentaar te schrijven. Maar goed, ik ben al blij dat ik het tot nu toe heb volgehouden ;)

      Verwijderen
  2. Tof om zo'n project te doen! Die zonsondergang is inderdaad heel mooi. Dat is bij mij ook favoriet, zo'n donkere voorgrond en dan die prachtige kleuren. Ben benieuwd naar de volgende reeks, maar ga braaf wachten tot je ze hier post! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank ù wel! Ja, voor zo'n foto moet je steeds het goeie moment weten te kiezen ;)

      Verwijderen