Mijn 365daysofphotography-project | week#2

Op Zondag 1 Januari 2017 begon ik aan de uitdaging om 365 dagen lang een foto te nemen en te publiceren. Vorige week kon je al mijn eerste week bewonderen, vandaag neem ik je mee in week 2.

ⒸEvelyneVergote
 #8 | 08-01-2017 Music and many more! Vorige week zondag trakteerde de stad alle inwoners op een drankje en daar hoort natuurlijk een streepje muziek bij. Deze coverband 'De Toape Geraapte' gaf het beste van zichzelf in een ambiancejasje. Plezier verzekerd!


#9 | 09-01-2017 Happiness is taking a long, warm bath Ik denk niet dat meer woorden nodig zijn?


#10 | 10-01-2017 Like a flower Bloemen vind je hier overal. Heerlijk vind ik het.


#11 | 11-01-2017 Keep calm and drive on Op het werk was er een Last Minute Nieuwjaarsdrink. Het was fijn, maar we zijn niet lang gebleven daar het de volgende dag terug vroeg werkdag was.


#12 | 12-01-2017 Diamonds are a girl's best friend Zonder oorjuwelen voel ik mij naakt. Ik heb ze altijd in en wissel geregeld af.


#13 | 13-01-2017 Time for pizza Af en toe mag een mens toch zondigen ;)


#14 | 14-01-2017 Down the street Elke dag passeer ik dit plaatje. Het werd eens tijd dat ik het vastleg.


Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
 https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

6 opmerkingen

  1. Weer heel leuk om te lezen. En gij passeert precies nogal mooie plaatsen altijd. Die laatste foto ziet er zo rustig uit. Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 'k ben wel omringd door wat weilanden ;) Die laatste foto is nochtans genomen langs een drukke straat. Ik ben iets verder gaan parkeren en dan te voet terug gekeerd om dan langs de graskant te staan. Bangelijk met die razende auto's :p

      Verwijderen
  2. Prachtig. Oooooh een bad! Dat lijkt me zo zalig. Die pizza ook trouwens 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, wij hebben thuis een bad en geen douche. Dus wij douchen in bad, haha

      Verwijderen
  3. De laatste foto, zoals in de eerste week, vind ik erg mooi weer! Wat een prachtig uitzicht.

    BeantwoordenVerwijderen