Mijn 365daysofphotography-project | week#1

Op Zondag 1 Januari 2017 begon ik aan de uitdaging om 365 dagen lang een foto te nemen en te publiceren. Ondertussen zijn we al een week verder en deel ik die met veel plezier hier met jullie. Veel plezier.

ⒸEvelyneVergote
#1 | 01 01-2017 Misty Morning Het was al enkele dagen mistig, zo ook op Nieuwjaarsdag. Het duurde dus niet lang alvorens ik mijn camera in de hand nam om dit plaatje vast te leggen.


#2 | 02-01-2017 When the sun goes down Persoonlijk vind ik deze de minst gelukt van de week. Maar ik vond de kleurschakering in de lucht zo mooi.


 #3 | 03-01-2017 Tijd om te ontspannen Het werd vroeger donker dan verwacht. Ik besloot dan maar even een tijdschrift te nemen om wat te lezen.


#4 | 04-01-2017 Orange cloud In de vooravond, de zon ging onder en kleurde de aanwezige wolken lichtjes oranje. Vraag mij niet waarom, maar het leverde mij toch een mooi beeld op.


 #5 | 05-01-2017 Spek met eieren Die morgen op het werk. De bewoners die wonnen met het petanquespel kregen een verwenontbijt voorgeschoteld.


 #6 | 06-01-2017 Winter Blue Sky Blauwe lucht en een zon. Wat heb je nog meer nodig?


#7 | 07-01-2017 When the rain begins to fall Na een ganse morgen regen kon ik eindelijk even naar buiten trekken. Alvorens de druppel op de grond dreigde te vallen kon ik ze vastleggen met mijn camera.


Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography 

10 opmerkingen

  1. Toffe challenge! Leuk met de titels erbij die je aan de foto's geeft. Ik volg je challenge met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik moet toegeven dat die titels toch niet zo simpel waren, haha. Dankjewel dat je me hierin volgt!

      Verwijderen
  2. Hele mooie foto's en een erg leuke challenge! Vooral de laatste foto vind ik echt een mooi plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je elke dag een foto gaat maken en dit met ons deelt! Ik heb zoiets in het verleden weleens voor een maandje gedaan, maar een heel jaar lijkt me toch echt wel een uitdaging hoor. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker een uitdaging. Ik zit hier al een tijdje mee, maar nu zei ik 'komaan Evelyne, doe dat gewoon' :)

      Verwijderen
  4. Yay! Heel fijn om uw foto's hier te kunnen zien en er een beetje uitleg bij te krijgen! Die eerste foto, is da uw tuin? Haha. Vroeg het mij gewoon af... En die laatste foto, da's ook mijn favoriet! Zo mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi. De eerste foto is een weiland naast ons huis. 'k Heb 't geluk om rondom ons huis weiland te hebben, ondanks dat onze straat toch goed behuisd is ;)

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende foto's allemaal! Vooral die laatste vind ik echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen