Mijn 365daysofphotography-project | week#4

Ik kreeg het deze week even moeilijk met de challenge. Ik kreeg twijfels over het feit of ik wel goed bezig was enzo. De eeuwige onzekerheidsgoeroe in mij sprak even. Maar.. ik zet door. Geniet van week 4.

ⒸEvelyneVergote

#22 | 22-01-2017 Where words fail music speaks Wat kan het zalig zijn om eens volledig van de wereld te verdwijnen door gewoon even muziek in je oren te laten stromen.


 #23 | 23-01-2017 Let us go in; the fog is rising Bij thuiskomst zag ik bijna de bomen aan de overkant niet meer staan. Was toch een plaatje waard.


#24 | 24-01-2017 Happiness is.. pancakes Woensdag is marktdag en ook meestal pannenkoekendag.


#25 | 25-01-2017 Life is too short to say no to dessert Ik hou van heerlijke vanillepudding!


 #26 | 26-01-2017 To plant a garden is to believe in tomorrow Met een vader als vogelliefhebber kan een vogelhuisje in de tuin niet ontbreken.


#27 | 27-01-2017 Where flowers bloom so does hope Ik hou er van om in een tuin vol bloemen rond te wandelen. Nog even wachten en dan begint de lente.


#28 | 28-01-2017 Every sunset brings the promise of a new dawn Ik maakte al eerder dergelijke plaatjes, maar geen enkele zonsondergang is dezelfde.

Wie niet tot volgende week kan wachten kan dagelijks een blik gunnen op
 https://vergevelyne.wixsite.com/365daysofphotography

8 opmerkingen

  1. Yum. Pannenkoeken. Krijg er gelijk ook zin in :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie foto's, vooral de laatste. De natuur kan echt prachtig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, door de fotografie ben ik de natuur anders gaan bekijken en merk ik hoe mooi die is op de verschillende tijdstippen van de dag.

      Verwijderen
  3. Hmm pannenkoeken en vanillepudding. Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh ja, pannenkoeken doen het bij mij ook altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen