52 blije maandagen #1| Hoe begin ik het nieuwe jaar

Een tijdje terug deed Melle een oproep op haar blog om haar wekelijkse nieuwsbrief op maandag te ontvangen. Ik ging er met veel plezier op in en schreef me in. Iets later dan voorzien vul ik nu haar eerste opdracht in. Ik weet wel dat ik dit niet openlijk hoef te doen en het meer voor mezelf is, maar toch kies ik er voor om het met mijn lezers te delen.

ⓒpixjumbo.com By Viktor Hanacek

Opdracht#1 - Hoe begin jij het nieuwe jaar?
Ik begon het nieuwe jaar al werkend en dit zal ik nog lang moeten doen. Hoe de toekomst hierin zal evolueren weet ik niet. Wie weet komt er wel iets anders op mijn pad, waar ik mij terug de volle 100% in kan geven.

Ik ben dankbaar voor het feit dat ik nog vrienden heb die mij voor de volle 100% steunen in alles wat ik doe en mij steunen in moeilijke tijden. Ze wonen dan misschien aan de andere kant van het land, we vinden altijd wel een manier om met elkaar te praten. Ik hou van ze!

Op 1 Januari 2017 ben ik gestart met een groots project. Ik wil namelijk mijn grote passie Fotografie terug in mijn leven blazen. De afgelopen maanden waren emotioneel zwaar waardoor ik het even kwijt was. Ik weet dat het niet makkelijk zal zijn, maar ik wil er wel alles aan doen om dit project te doen slagen. Ik wil nl elke dag een foto nemen en publiceren op http://365daysofphotography.portfoliobox.net, een nieuwe plek op het internet die ik speciaal heb aangemaakt. Niet getreurd, ik zal hier ook nog wat laten zien. Hoe ik dat wil doen, lees je hier

 

10 opmerkingen

  1. Oeh, ik vind het super leuk dat ge hebt besloten om dit op uw blog te delen. Hopelijk kunt ge op het einde van het jaar zeggen dat ge uw job met veel plezier doet, én dat er 365 foto's online staan. Uiteraard geloof ik in u :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u. Ja, ik hoop ook dat het jaar beter afsluit dan vorig jaar. Ik heb er alvast zin in :)

      Verwijderen
  2. Leuk dat je dit gaat delen op je blog. Succes met alle blijmakertjes en opdrachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf dat je een fotografie project gestart bent! Het is altijd fijn om met je passie bezig te zijn, dat kan je zoveel goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een project! Ja, ik lees van achter naar voor. Of is het bij bloggen van voor naar achter? In ieder geval, dit is ook een leuk project zeg! Mooi dat je het op je blog gaat delen. Ik ga eens kijken of ik nog mee kan doen, want ik denk dat dit me wel aanspreekt. Bedankt voor de tip en ik ga ook dit project van je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik blog van voor naar achter maar maakt mij niet uit hoe de lezers het bekijken 😜 Ja, dit project kwam een beetje Last Minute in mijn hoofd, maar ik vond het wel leuk om het te delen. Kwestie van mezelf nog meer bloot te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé leuk! Ik ben er ook op ingeschreven en ik vind het alleszins heel interessant om de opdrachtjes te doen. Was aan het denken om de opdracht van deze week op m'n blog te delen maar ben er nog niet helemaal uit. Leuk dat jij dit hebt gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik moest niet lang nadenken eigenlijk. Voor ik het wist had ik het al getypt, haha

      Verwijderen