Op de koffie: Bij Denise

Onlangs deed ik een warme oproep naar een korte gebeurtenis in het leven. Een leuke anekdote die je bij je oma, tante of beste vriendin zou vertellen bij een kop koffie. Ik laat Denise aan het woord. 

ⒸEvelyneVergote
Ik ben Denise (van www.deneesi.nl - opgestart medio november dit jaar) en ik blog over mijn zoektocht naar geluk. Ik ben een introvert. Groot liefhebber van katten. Ik hou er enorm van om creatief bezig zijn: tekenen, ontwerpen, knutselen, schrijven en veel meer. En ook wandel ik graag, het liefst in de natuur. 's Avonds zie je me meestal voor de tv een filmpje of serie kijken. Tegenwoordig zie je me 's avonds ook bloggen, en dat vind ik enorm leuk. Ik ben geen heldin in de Nederlandse taal, maar ik doe mijn best zo veel mogelijk te letten op mijn grammatica en spelling.

Mijn pas overleden opa hield enorm van ijs. IJsco's.
Een paar jaar terug gingen we bij hem op visite, omdat hij jarig was. Daar verwende hij zijn drie kleinkinderen (waaronder ik) graag. Dit keer kwam hij met ijs. Wij denken: een of twee bolletjes ijs. Nee het was echt een hele bak vol ijs wat wij ieder kregen. Het ergste was ook dat het helemaal niet lekker ijs was of zo en daarnaast ben ik ook helemaal niet dol op ijs. Maar dit was typisch opa: ons willen verwennen waarmee hij dacht dat wij het wel lekker zouden vinden, haha.

Bedankt Denise voor je verhaal!

8 opmerkingen

  1. Geen probleem en leuk dat je dit wilt delen met je bezoekers! Moet meteen weer glimlachen bij de herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, zo'n lief verhaal. Altijd leuk om te lezen dat grootouders hun kleinkinderen zo kunnen verwennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is lief en een hele mooie herinnering!

    P.S. Evelyne, ik heb je getagd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en lief. Fijn zo een herinnering. Ik de blog van Denise sinds kort ;-)

    BeantwoordenVerwijderen