✘Create it your way Tag✘

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

Ik vond deze tag op Muy Maaike en aangezien het toch een tijd geleden is dat ik hier nog een tag plaatste heb ik die meteen ingevuld.

1.Als je een geurkaars zou mogen zijn, hoe zou die dan ruiken?
Ik ruik graag vanille en ook kokos, dus misschien zou een combinatie van de twee wel niet slecht zijn.
2.Als je een kleur van nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Ik draag eigenlijk geen nagellak (het mag niet op het werk), maar qua kleuren hou ik vooral van hard roze. Die zou er dan ook zo ongeveer uitzien mocht ik hem produceren.

3.Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Ik zou een beautyproduct maken die de acné in 1 keer doet verdwijnen. Ik heb er indertijd verschrikkelijk veel last van gehad, maar gelukkig hebben die behandelingen goed hun werk gedaan.
4.Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Mijn leven. Of het spectaculair genoeg is om over te schrijven zal het niet zijn, maar weten dat iemand je verhaal zou lezen die er in voorkomt en daarbij voelt hoe ik mij toen voelde zou mij wel een fijn gevoel geven.

5.Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Opnieuw mijn leven. Dit heb ik trouwens al altijd al willen doen, maar ik heb er helaas de connecties niet voor, hihi.

6.Als je een winkel zou beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Mijn vader en ik grappen al van toen ik nog tiener was om in elk leegstaand pand in de stad een ijssalon te openen samen. Ik weet alleen niet als wij, als groot ijsliefhebbers, veel zullen verkopen omdat we hoogstwaarschijnlijk al het ijs al zullen opgegeten hebben tegen dat de zaak opengaat, haha!

7.Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Soms heb ik van die momenten dat ik zou willen dat iets vanzelf zou gaan in plaats dat ik het doe. Dus hoogstwaarschijnlijk zou ik de robot die dingen laten doen om die taak in 1 knip te maken.

8.Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou dat dan zijn?
Ik weet niet of dit eigenlijk realiseerbaar is, maar ik zou wel zo'n app willen die je op tijd en stond een schouderklopje geeft.

9.Als je een dier zou mogen fokken, hoe zou het er uit zien en waar zou het leven?
Ik zou hoogstwaarschijnlijk een katsoort fokken. Misschien een combinatie van een Brits korthaar en een Maine Coon.

10.Als je een superheld zou zijn, hoe zou jij er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Ik zou niet zo'n superheld zijn met een pakje zoals Superman en Mega Mindy. Ik zou te veel opvallen en dat doe ik niet graag, haha. Ik zou wel zo'n superheld zijn die met een toverstok alles klaar krijgt.

11.Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Ik moest even spieken op google om vakken te vinden die al bestaan. Misschien bestaat het wel al, maar ik vind dat er een schoolvak Communicatie moet zijn. Leren communiceren met elkander is zo belangrijk om fouten en ruzies te voorkomen. Dat ondervind ik overal, op het werk, thuis, onder vrienden, .. Zo belangrijk!

12.Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Tgoh, er bestaan al zoveel ijssmaken en ik lust ook zoveel als het om ijs draait. Ik lust graag chocolade-ijs en ook veel fruitsmaken.. Ik zou misschien de combinatie chocolade-sinaas of chocolade-framboos verzinnen (of bestaat die al?)

13.Als je een drankje zou kunnen creeëren, waar zou dat dan naar smaken?
Ik lust vooral zoet. Zo zou mijn eigen creatie dus ook naar smaken.

14.Als je zelf een emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Er bestaan al zoveel soorten emoji, dat ik even niet kan bedenken welke ik er nog bij wil..

15.Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er uitzien en waar zou het staan? 
Ik wil een huis die een vakantiegevoel geeft. Zo net buiten de stad, maar snel bereikbaar. 

18 opmerkingen

  1. Vanille doet het altijd goed in geurkaarsen. Mmm. Ik zou je boek alvast graag willen lezen en die film ook willen zien. Ben benieuwd ;-) Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tag! Ik heb deze nog niet eerder voorbij zien komen! Een superheld die met een toverstok alles gedaan krijgt, dat lijkt me ideaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik botste er gewoon op toen ik inspiratie zocht :)

      Verwijderen
  3. Oh, super leuke tag! Die kokos-vanille kaars zou ik meteen kopen. En hoe fijn zou het zijn mocht ge samen met uw papa een ijssalon kunnen openen? Zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat ijssalon daar spreken we al jaren van. Of het er ooit komt, is nog de vraag :D

      Verwijderen
  4. Vanille en kokos kaars? Die zou ik dan graag wel willen hebben! En voor de rest leuk welke katten je wilt gaan fokken, komen vast hele leuke kittens uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke tag! Ik kende deze nog niet! Heel creatief ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag. Echt vragen om echt even (goed) over na te denken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik moest bij enkele vragen toch eens goed nadenken, hihi

      Verwijderen
  7. Wat een leuke tag en leuk ingevuld ook! Zo'n robot zou inderdaad ideaal zijn! En ik hoop dat de droom van een boek over jouw leven misschien ooit uitkomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé leuk! Ik ga hem eens overnemen op m'n blog! Ik ben voor ijssalons! Maar als ik er zelf een zou openen zou er ook niet veel ijs meer verkocht worden denk ik :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik denk dat ik er maar beter niet aan begin, want mijn lijn zou wat protesteren

      Verwijderen
  9. Wat een mooi idee. Een app die je af en toe een schouderklopje geeft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat zou wel een leuke uitvinding zijn, hé ;)

      Verwijderen