Mijn leven zoals het is #39 | Hoe het leven is..

ⓒLifeofpix.com By Maxime Costes


Mijn leven begint stilaan terug wat stabieler te worden. De laatste 6 maanden waren vrij hectisch, vooral psychisch. Gaat het dan terug goed met je? Nee, dat nu ook weer niet. Ik zou graag nog enkele dingen anders willen in het leven, maar dat is momenteel niet allemaal aan de orde. Ik zal er voor blijven vechten, maar ik hoop dat mijn vechtlust niet opeens stopt.

Ik heb er momenteel een zware werkweek op zitten. Eentje van 8 dagen. Gelukkig waren 3 er van halve dagen, de overige 5 waren volle. Ik hoef nu voor even niet aan het werk te denken en ik zal proberen te genieten van mijn vrije tijd. Ook wel belangrijk, want er waren periodes dat ik dit niet meer kon.

Deze week was het dan ook 7 jaar geleden dat er een meisje bij ons in de buurt werd doodgereden. Lees hier het verhaal Nog steeds denk ik er vaak aan terug. We kenden elkaar maar een goeie 5 weken en onze vriendschap kreeg hierdoor eigenlijk nooit een echte kans. Ik vraag mij soms af hoe het zou zijn mocht ze nog leven. Zou onze band close geweest zijn of gewoon losjes. Dat is dus een vraag die nooit zal beantwoord worden..

6 opmerkingen