Ik zoek jouw verhaal

ⓒLifeofpix.com By Leeroy

Een nieuwe lay-out vraagt om een nieuw project ;) Ik ben op zoek naar jouw verhaal, lieve lezers.

Elke week, op zondag, wil ik jullie in de spotlights zetten met jullie eigen geschreven verhaal. Niet zomaar een verhaal, maar eerder een gebeurtenis die je verteld net zoals je op visite bent bij je oma, tante, beste vriendin, .. Dit kan een grappige gebeurtenis zijn, uit je jeugd of wat je recent hebt meegemaakt.

Dit kan je mailen naar vergevelyne@gmail.com met eventueel een foto van de gebeurtenis bij. Ik ben alvast benieuwd.

10 opmerkingen

  1. Leuk idee. Ik denk dat als ik zoiets heb, ik momenteel al blij ben als ik een onderwerp heb voor mijn eigen log :). Maar leuk om zo andere bloggers aan het woord te laten! Ik hoop dat je veel reacties krijgt. Leuke nieuwe lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) Ik heb heel wat tijd besteed aan m'n nieuwe lay-out en nog is niet alles op z'n plaats. Ik hoop dat dit met de tijd nog komt ;)

      Verwijderen
  2. Leuk! Je had me natuurlijk al een emailtje gestuurd. Tof ook je nieuwe layout.. Ik ga er even voor zitten als de rust na het verhuizen is wedergekeerd :-) Fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik had er idd al voor gemaild, kwestie dat ik geen reactie op mijn oproep hier zou krijgen zoals vorige keer ;) Dankjewel, ik ben blij met mijn nieuwe lay-out :) Ik krijg alleen niet alles op punt..

      Verwijderen
  3. Ah wat tof! Ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lay-out heb je! Heel gaaf. Als ik een leuk verhaal heb dan stuur ik het naar je door.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Ik ben al benieuwd naar de verhalen die gaan ingezonden worden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook ;) Wees niet bang om zelf ook iets in te sturen, hé ;)

      Verwijderen