Summer of '16

De zomer is alweer voorbij. Voor mij was het helaas een hele korte zomer die ik vulde met een dagje Antwerpen, een dagje Sluis en heel veel optredens. Ik besloot om mijn zomer in beeld te brengen. Geniet even mee.


ⒸEvelyneVergote

Mijn eerste uitstap deze zomer was naar Antwerpen. Ik sprak er af met mijn bff Bea. We wonen elk aan de uitkant van België en proberen 1 tot 2 keer per jaar af te spreken in het middelpunt van onze reisweg naar elkaar. Dat is dus Antwerpen. Daar kuieren we dan in de winkelstraten, praten we bij en eten we een broodje of drinken we iets op de weg. Altijd gezellig, alleen spijtig dat die uitjes altijd zo snel voorbij zijn..

ⒸEvelyneVergote

Met mijn ouders ga ik elk jaar naar de avondmarkt in Sluis. We gaan wel meerdere keren per jaar naar Sluis, daar het niet zo ver is. Maar in de zomer pikken we toch steeds de avondmarkt mee. We maken er dan een daguitstap van en nemen onze lunch mee. Die eten we dan op langs het water, waar het zo heerlijk rustig is. Dan maken we een wandeling doorheen de straten van Sluis. Tegen een uur of 3 bezoeken we onze favoriete tea-room Petrus & Paulus, waar mijn papa en ik steeds een grote coupe ijs verorberen. Dan maken we terug een wandeling in de straten, waarna we lekker gaan eten in een restaurantje aan de molen. Daarna genieten we nog van de straatanimatie en de avondmarkt die loopt doorheen de straten van Sluis en dan keren we terug huiswaarts.

ⒸEvelyneVergote

In de zomer kan je op dinsdagavond genieten van een muziekoptreden in het park. Deze zomer kon ik helaas niet elke week gaan, maar ik was blij dat toen ik wel kon gaan het goede groepen waren. Zo ben ik grote fan van Cleymans & Van Geel. Een hilarisch duo! Ook The Corsari's waren top! Ik heb mij toen echt rot geamuseerd. Om je een idee te geven wat ze doen, klik dan zeker eens op de video's en laat mij maar weten wat je er van vind.



8 opmerkingen

  1. Cleymans & Van Geel vind ik ook altijd wel eens leuk om te zien.
    Fijne samenvatting van uw zomer hier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je 1 - 2 keer per jaar in Antwerpen afspreekt met je BFF. Cleymans & Van Geel ken ik niet, leuk dat ze een nummer van Rene Froger zingen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Cleymans & Van Geel zijn in België bekent als acteurs & zangers. Ze brengen Nederlandstalige muziek met een vleugje humor. Zàlig!

      Verwijderen
  3. Ondanks jouw korte zomer heb je wel leuke dingen gedaan! Leuk dat je hebt afgesproken met je bff. Toch fijn dat jullie elkaar af en toe kunnen zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, 'k heb m'n best gedaan om m'n korte zomer vol te proppen ;) Ik vind 't ontzettend leuk om m'n bff te ontmoeten, alleen jammer dat zo'n dagen veel te snel voorbij gaan..

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Ik ook wel, vooral de verlofperiode mis 'k dan :)

      Verwijderen