Mijn leven zoals het is #35 | Afgelopen week

Ⓒpixabay.com By Riedelmeier

Afgelopen week was het weer eens druk. Ik begon vorige zondag, als extra, aan een 7-daagse werkweek. Later die week zou blijken dat 'k nog een halve dag extra van dienst zou zijn. Uiteraard was dat vrije keuze en kreeg 'k deze dagen in extra overuren.

Dinsdagavond kwam 'k met hoofdpijn van 't werk naar huis. 'k Besloot vroeg in mijn bed te kruipen & wat slaap in te halen. De volgende morgen bleek de hoofdpijn nog erger te zijn & was 'k er op de koop toe nog misselijk bij ook. Daar was dus weer een migraine-aanval opgekomen. Ik ging werken, maar kwam de dag zeer moeilijk door. Die avond lag 'k weer vroeg in bed.

Donderdag ging 't goed met mij. Ik ging met een goed gevoel werken & was blij bevrijd te zijn van de hoofdpijn. Ik probeer op mijn voeding te letten, maar dat is niet altijd even makkelijk. Het water drinken lukt wel goed, vind ik zelf. Vroeger dronk 'k bijna geen water, alleen bij het middagmaal. Nu verplicht 'k mezelf om mijn 2 flesjes water uit te drinken. 't Is nog te weinig, dat weet 'k, maar 't is een begin.

Vrijdag ging 'k dan een halve dag werken en zo ook zaterdag. In 't weekend is 't gelukkig een halve dag, zo hebben we toch nog iets aan onze dag. Vandaag, zondag, valt mijn collega voor mij in. Geeft mij wat ademruimte, na een drukke week. Maar de oorspronkelijke oorzaak van onze wissel is dat 'k zaterdagmiddag plannen had die zowiezo zouden uitlopen. Volgende week werk ik dan een dag voor haar. Maar laat ons vooral hopen dat volgende week wat rustiger word.

Geen opmerkingen