✘The Unsuccesful Adulting Tag✘

Via Marsha van Marushi Lifestyle kwam ik deze Tag van Daisy tegen. Hiermee kan ik eindelijk eens aantonen hoe volwassen ik ben (of misschien niet HAHA)

ⒸEvelyneVergote

1. Wat is het meest onvolwassen eten dat je de afgelopen week hebt gegeten?
Zaterdag at ik choco-cornflakes als ontbijt. Dat eet 'k al jaren op zaterdagmorgen, zeg maar een traditie. Tegen dat 'k op 't einde ben is mijn melk chocomelk geworden, heerlijk!

2. Hoe vaak ga je vóór 22:00 uur naar bed?
Sinds ik fulltime werk elke dag. Maar vroeger zat ik er nooit zo 'vroeg' in. In 't weekend durf ik nog eens lang op te blijven, maar zo lang als enkele maanden geleden lukt niet meer.

3. Wat is het laatste kinderprogramma dat je hebt gekeken?
Een kinderprogramma heb ik al lang niet meer gezien omdat ik eigenlijk niet weet of die nog worden uitgezonden hier. Als kind keek ik naar series als Fc De Kampioenen & De Kotmadam. Tijdens de zomermaanden worden deze series voor de zoveelste keer heruitgezonden op tv en op dit moment is dat mijn 'kinderprogramma' die ik laatst gezien heb.

4. Wat is het laatste dat je bent vergeten?
Ik kan me soms wel eens vergissen in de tijd en welke dag we zijn. Zo durf 'k al eens te vergeten dat op zondag de vuilniszak buiten moet die ze op maandagochtend komen ophalen.

5. Ben je wel eens in je pyjama naar buiten geweest?
Nee, nooit. Als kind zat 'k op zaterdagavond wel eens graag in pyjama in de zetel naar tv te kijken, maar nu doe 'k dat precies nooit meer. Ik ga dan ook niet zo naar buiten.

6. Wat is je meest ranzige gewoonte?
In mijn neus peuteren^^ Ik kan 't niet verdragen van anderen, maar doe 't stiekem soms zelf.. 

7. Hoeveel enkele sokken heb je in je kast/la liggen?
Euh.. toch een paar. Helaas voor mij zijn 't verschillende kleuren dus kan 'k ze niet ongezien combineren. Alhoewel, als ik thuis ben & niemand verwacht.. dan durf 'k al eens zo rondlopen..

8. Welke lelijke emoji gebruik je wel eens?
Dit is nu een vraag waar ik geen antwoord op kan geven. Ik gebruik ze wel, maar vind nu eigenlijk geen enkel echt lelijk. 't Drukt gewoon uit hoe ik mij voel.

9. Wat is je meest nerderige eigenschap?
Mijn gebruik van pc misschien wel. Ik kan mij geen dag voorstellen dat ik die niet gebruik. Om mails te checken, foto's te bewerken, Facebook te checken, te bloggen, ..

10. Wanneer is voor het laatste het eten dat je kookte mislukt? Wat was het?
Euh.. ik liet de gekochte Bolognaise Lasagne vorige week iets te lang in de oven staan.. Het bovenste laagje was een beetje zwart *oeps*

11. Welke tik komt bij je naar boven als je je ongemakkelijk voelt?
Ik voel mij meestal humeurig & kan al snel eens kort reageren tegen personen, zonder dat 'k dat zo bedoel.

12. Wat was de laatste rekening die je “verstopte”?
Laatst had 'k een flitsboete. Ik had mijn moeder er over ingelicht & zij zou de brief onderscheppen voor mijn vader. Die had ze op mijn kamer in een schuif verstopt :)

14 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen! En die foto... ZO MOOI!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb lang gezocht in mijn archief achter een foto die bij de tag past :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke tag! Ik kan me voorstellen als je fulltime werkt dat je er voor 22.00 in kruipt. En hier nog iemand die elke dag de pc wel gebruikt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! En poeh: twee dezelfde sokken vinden: moeilijk, ik mix en match nogal vaak eens! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik leg ze gewoon aan de kant tegen dat 'k de andere helft vind :p

      Verwijderen
  4. Die kan foto's schieten! :) Zo'n brief onderscheppen: hilarisch! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hha, leuk artikel! Leuk heb je het ook beantwoord!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk om te lezen. Zelf lig ik nooit voor 22:00 uur in bed. Zelfs op mijn werkdagen niet. Dat is me echt te vroeg. Ik lig dan alleen maar wakker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tot enkele maanden geleden was dit ook ondenkbaar dat ik om 22u zou gaan slapen, maar nu trek 'k 't gewoon niet langer..

      Verwijderen
  7. Leuk om deze tag bij je te lezen! Leuk ingevuld :-)

    BeantwoordenVerwijderen