Mijn leven zoals het is #31 | Wat op mij afkomt

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

Het is weer weekend voor mij! Een lang weekend deze keer. Ik moet pas donderdag terug aan de slag en gelukkig is dat dan maar voor 2 daagjes. Ik waan mij dus even in een luxepositie, maar dat was wel eens nodig.

De laatste tijd kan ik mij gewoon zo druk maken in bepaalde dingen. Zoals een collega die opeens vind dat je niet vaak genoeg de bureau onderhoud (that's not!) of dat ze opeens de diepvries ontdooit terwijl ik de opdracht kreeg dat niet te doen omdat de firma het moet komen nakijken wegens een fout in het systeem. Zo kan ik wel nog even blijven doorgaan.

Maar nu ben ik thuis en ga ik proberen te genieten. Ik heb voorlopig nog geen plannen, maar stilzitten zal ik ook niet doen. Ik zie wel wat er op mij afkomt.

8 opmerkingen

  1. Zalig, zo'n lang weekend! Profiteer er maar goed van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker om even vrij te zijn. Geniet er van en doe lekker dingen waar je zin in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om even vrij te zijn! Geniet er van ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, kan wel eens deugd doen, een vrije periode ;)

      Verwijderen
  4. Probeer het even allemaal van je af te zetten. Geniet van je vrije dagen en doe eens even helemaal iets anders, iets wat je niet aan het werk en die collega's doet denken. :-) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik doe m'n best & dat is aardig aan 't lukken ;)

      Verwijderen