✘Mijn leven in 20 vragen Tag✘

Ik kwam deze Tag tegen en vond die wel leuk om in te vullen.  Rachel bedacht deze Tag en hier zijn mijn antwoorden op haar vragen.

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

1.Wat is jouw favoriete kleur
Vroeger was ik fan van de combinatie zwart met hard roze. Nu is het eerder de combinatie zwart met wit en een tintje grijs.

2.Wat is jouw droombaan?
Ik schreef er bij Sas al een gastblog over. Maar wat ik ook nog graag zou doen is een job met een vrije creatieve kant (zoals fotografie, ontwerpen, ..)

3.Wat is jouw favoriete getal?
Geen idee waarom, maar ik ben altijd al een fan geweest van het cijfer 3.

4.Wat is jouw favoriete manier van reizen?
Ik reis het liefst met de auto, dan kan je stoppen wanneer je wil. Ik reis wel eens met een autocarbus, maar dat maakt mij soms ziek en moe. Op een vliegtuig heb ik nog nooit gezeten, dus dat kan ik niet weten. 

5.Wat doe je in jouw vrije tijd?
In mijn vrije tijd probeer ik te fotograferen/bewerken van foto's. Ik ga ook graag eens naar een optreden om te zien of het een groepje voor bij ons zou kunnen zijn, want ik zit ook in een vzw die jaarlijks een muziekevenement organiseert voor het goede doel.

6.Wat is jouw favoriete kledingwinkel?
Geef mij maar de 'bekende' winkels zoals H&M, C&A, Esprit, .. Bij kledingzaken die geen keten zijn zal ik minder geneigd zijn om binnen te stappen.

7.Van wie zou jij nog een concert willen meemaken?
Bruno Mars

8.Wat is jouw favoriete thee?
Hier zal ik passen. Ik drink namelijk geen thee, of het is Ice-Tea.

9.Verzamel(de) je iets?
Als kind verzamelde ik souvenierpopjes. Dat zijn van die popjes die in zo'n plastieken doos zitten en waar je overal ter wereld één van kunt hebben.
Nu verzamel ik flesdopjes. Per kilo word er een bedrag geschonken aan een centrum dat Blindegeleide honden opleid. In gans België (ik denk Nederland ook) spelen winkels hier op in en krijg je zelfs kortingsbonnen als je een zakje binnenbrengt. Ik doe het voornamelijk voor mijn collega die ze naar zo'n centrum kan brengen.

10.Ik kan niet slapen zonder
tv gekeken te hebben.. Ja, echt. Als ik bijvoorbeeld 's avonds laat thuis kom, moet ik nog even naar tv kunnen kijken of ik kan niet slapen.

11.Als je 1 Miljoen zou winnen, wat zou je er dan mee doen?
Allereerst zou ik er een reis mee boeken. Ik zou ook wel eens kijken om een stekje voor mij te gaan zoeken (daar ik nu nog bij mijn ouders woon). Als er nog iets overschiet, zet ik dat aan de kant op mijn spaarboekje.

12.Wat is jouw favoriete make-up merk?
Hier moet ik weer menig mensen teleurstellen. Ik draag geen make-up. Zelfs niet een klein beetje lipgloss of weet ik veel. Niets! Ik smeer mijn gezicht elke dag in met een tonic en daarna mijn dagcreme. 's Avonds hetzelfde ritueel.

13.Wat eet je het liefst?
Mama's spaghetti! en scampi's op restaurant.

14.Wat is je favoriet seizoen?
De lente en zomer. Op voorwaarde dat het niet té warm word. Want daar kan ik dan weer niet tegen. Het zonnetje doet mij deugd, als de temperatuur ook aangenaam is.

15.Slaap je met de deur open of dicht?
De deur staat op een kier. Ook toen ik moest studeren stond ze op een kier. Dus de slaapkamerdeur is eigenlijk nog nooit helemaal dicht geweest.

16.Heb je ergens een abonnement op?
Ik had een abonnement op een fotografietijdschrift, maar om één of andere reden ontvang ik niets meer. Ik heb er dan ook maar niet meer om gekeken daar ik voldoende heb.
Ik heb wel een abonnement voor mijn smartphone, dat is alles momenteel.

17.Wat deed jij afgelopen avond?
Ik moet het weekend werken, dus lag ik al vroeg in mijn bed.

10 opmerkingen

  1. Leuke vragen en antwoorden! Een concert van Bruno Mars lijkt mij ook wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Als ik Bruno Mars hoor op de radio doe 'k steevast mee. En kan 'k niet stilzitten :p

      Verwijderen
  2. Mama's spaghetti. Zo'n lief antwoord op die vraag :) Leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt. Mama's spaghetti is de lekkerste van 't hele heelal ;)

      Verwijderen
  3. Ligt het trouwens aan mij of hebt ge maar 17 vragen ingevuld in de 20-vragen Tag? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh god, dit had 'k nu eens niet opgemerkt. Oei oei, 'k zal ze maar snel eens gaan zoeken & er bij plaatsen.

      Verwijderen
    2. Bij nogmaals checken merk 'k dat er idd maar 17 vragen zijn.. zo vreemd..

      Verwijderen
  4. Haha, inderdaad gek. Hoe dan ook leuk ingevuld :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doel om flesdopjes te verzamelen! Mooi. Leuk ingevuld ook deze vragen (en lief dat je jouw interview op mijn blog hier linkt en noemt :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, in de keuken staat standaard een zak waar we elke keer onze dopjes in gooien. Is die vol neem 'k die mee :) Da's heel graag gedaan van die link ;)

      Verwijderen