Mijn blog is 1 jaar!

Vandaag heb ik omgedoopt tot het 1-jarig bestaan van mijn blog. Wie mij al langer volgt weet dat ik al veel vroeger begon, maar toen zat mijn blog nog in een 'hoe-moet-ik-hier-aan-beginnen' fase. Iets waar misschien meerdere bloggers mee worstelen, maar na een tijdje begon 'k een nieuwe weg in te slaan qua schrijven waardoor mijn blog is beginnen groeien. Vandaar dat ik die dag beschouw als het begin.

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek


Mijn blogverleden begon eigenlijk al een hele tijd geleden. Ik schat zo'n 10j geleden. Ik was toen net afgestudeerd en zat gewoon thuis. Ik begon met MSN (voor wie dat niet (meer) kent, dat was de bekenste chatruimte) en niet veel later ontdekte ik MSN Spaces. Daar kon je op bloggen. Ik schreef toen geen teksten zoals hier, maar publiceerde er leuke plaatjes en deelde er mijn favoriete muziek. Daar leerde ik ook mijn 2 bff's kennen, waar ik na een tijd in real life mee afsprak.

Op een gegeven moment is mijn blog uitgebloed en verdween ik even uit de blogwereld. Tot ik terug aan het surfen was en Wordpress.com op mijn scherm verscheen. Ik had terug zin om te gaan bloggen, maar dat werd helaas geen succes. Ik stopte er dan ook snel mee. Tot een goed jaar geleden. Mijn ene bff Sarah begon een blog op blogspot.be en ik was meteen verkocht. Ik hoefde niet lang na te denken om er ook opnieuw aan te beginnen. Het was even zoeken (en nog steeds) om te vinden wat ik wou. Maar de tijd gaat snel. Ondertussen is mijn blog al 1 jaar geworden, hieperdepiep!

Bij deze wil ik ook graag eens jullie, mijn lezers, hartelijk danken voor jullie bezoekjes en reacties. Ik hoop jullie nog lang te kunnen bekoren met mijn schrijfsels.

10 opmerkingen

  1. Super leuk, gefeliciteerd met je blog verjaardag! Op naar de vele mooie blogjaren. Ik volg je nog steeds met heel erg veel plezier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo lief! Dank je :) Ik hoop er nog veel blogjaren bij te kunnen doen ;)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blog verjaardag, dat er nog maar heel veel blogjaren mogen volgen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met blogverjaardag nummer 1. Dat er nog maar veel mogen volgen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat :) Toch een prestatie om een blog bij te houden en te laten groeien denk ik dan. Ge moet het maar doen... ! Ook best gek da we al zooo lang aan het bloggen zijn. Volgens mij zit da gewoon in ons bloed ;p

    BeantwoordenVerwijderen