Het is tijd voor een blog-update!


Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

Deze week kon je al lezen dat mijn blog 1 jaar is geworden. Toen beschreef 'k m'n blogverleden & hoe 'k deze blog begon.

Ondertussen is al bekend dat 'k een eeuwige twijfelaar ben op 't gebied van schrijven, publiceren, onderwerpen kiezen & titels verzinnen. Daarom hield 'k 't voorbije jaar ook beperkt tot mijn fotografie en persoonlijke updates van mijn huidig leven.

Toch vind 'k 't nu tijd voor een kleine update. Op dit moment staat mijn fotografie op een laag pitje doordat 'k teveel aan m'n hoofd heb op m'n huidige job. Daarom besliste 'k om de reeks ღFotografie mijn levenღ even in de koelkast te steken. Toch zal 'k proberen om zoveel mogelijk eigen foto's te gebruiken bij nieuwe schrijfsels. Mijn andere rubriek 'Mijn leven zoals het is' zou 'k willen behouden, maar komt pas online als er iets te vertellen valt.

Waar 'k dan wel over zal schrijven hou 'k nog even geheim. Die zal je te pas of te onpas wel zien verschijnen. 

Dus mijn boodschap is: Blijf mij volgen ;)

Bloglovin'
Instagram
Twitter

10 opmerkingen

  1. Persoonlijke artikels met eigen foto's vind ik ook altijd het meest leuk om te lezen! Gelukkig dat die behouden blijven :) Ik kijk al uit naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die blijf 'k behouden & 'k ga m'n best doen om meer m'n eigen foto's te gebruiken, maar soms krijg ik die onvoorwaardelijke drang om toch iets op internet te gaan zoeken :p

      Verwijderen
  2. Lekker je eigen pad volgen! Ben benieuwd wat voor artikelen je gaat schrijven in de toekomst! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik voel precies dat 't tijd word voor een trapje hoger ;)

      Verwijderen
  3. Oehh, ik ben benieuwd! Ik hou je blog in de gaten!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat herken ik wel. Dan weer dit, dan weer dat. Ik ben ook zo''n eeuwige twijfelkont. Maar ik hou ervan. Dat houdt het lekker afwisselend. Ik hou je blog in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik blijf je volgen! Ben benieuwd. :-)

    BeantwoordenVerwijderen