✘Zomerse dilemma’s Tag✘

Renske maakte deze zomerse Tag & ik kreeg onmiddellijk zin om die in te vullen. Geniet van mijn zomerse dilemma's.

ⒸEvelyneVergote

1. Op blote voeten door het gras OF Op blote voeten door de branding?
Op blote voeten door het gras, ookal zal dat enorm kietelen die grassprietjes tegen mijn voetzool ;)

2. Een vakantie op een tropisch eiland OF Een zonnige culturele stedentrip?
Ik droom dan wel van een vakantie op een tropisch eiland, maar geef mij toch maar een zonnige culturele stedentrip. Door de straten keuvelen vind 'k zo leuk, ook in eigen land.

3. Jouw diner bestaat alleen nog maar uit homemade pastasalade's OF Jouw diner bestaat alleen nog maar uit barbecueën?
Ik hou van pasta, maar geef mij toch maar barbecue. Ik ben een vleeseter (Sorry vegetarische lezers!) & zou dat ene stuk vlees toch wel missen na een paar dagen.

4. Zwoegen in de sportschool OF Workouts in de buitenlucht?
Auwch dit is een moeilijke. Sport is zowiezo mijn ding niet. Met Workouts in de buitenlucht, bedoel je slenteren door de straten? :p

5. Iedereen denkt dat jij de zon tevoorschijn tovert OF Niemand wil ooit nog met jou op vakantie?
Was 't maar waar dat 'k de zon tevoorschijn kon toveren.. Maar als niemand nog met mij op vakantie wil, dan heb 'k toch een probleem.. Ik ga zeer graag op reis, hoe vermoeiend 't ook kan zijn. Ik ga niet vaak op reis, omdat mijn mama niet wil. Maar ben al eens met een vriendin naar Parijs geweest & dit jaar ging 'k naar Rotterdam met een bus fotografen. Ik hoop snel nog eens een weekendje weg te kunnen, ontsnapping van het dagelijks leven.

6. Een hele zomer doorbrengen in Scandinavië OF Een hele zomer backpacken door Azië?
Geef mij maar een hele zomer in Scandinavië. Ik ben er nog nooit geweest, dus ik kan er gerust nog op ontdekking gaan ;) Backpacken is mijn ding niet. Ik sleur niet graag met zakken, behalve mijn fotografiezak ;)

7. Nooit meer jouw teennagels lakken OF Nooit meer slippers dragen?
Oeps, weer zo'n moeilijke.. Maar hier mijn eerlijk antwoord. Ik lak nooit mijn teennagels & draag nooit slippers. Ja, echt! Ik ben zo iemand die liefst zo weinig mogelijk tijd aan zichzelf besteed qua lakken & make-up. 't Enige wat ik doe is een maskertje op m'n gezicht & elke dag insmeren met dagcréme. Take it or leave it ;)

8. Je draagt de hele zomer een nét te kort zomers rokje OF Je mag nooit meer jouw benen ontharen?
Ik draag wel eens een zomers rokje, maar té kort is niet mijn ding. Mijn benen nooit meer ontharen.. oei oei.. Ik heb wel niet veel haren op mijn benen, maar ze laten staan is toch wat teveel van 't goeie.

9. Iedere nacht illegaal kamperen in een weiland OF Iedere nacht doorbrengen onder de sterrenhemel?
Ondanks dat we omringd zijn door weilanden riskeer 'k 't toch niet om daar te gaan kamperen. Zou ook niet lukken, want ik heb geen tentje :p De nacht doorbrengen onder de sterrenhemel zie 'k anders wel zitten, maar om dat nu elke nacht te doen? Toch liever in mijn bed :p

10. Jouw favoriete ijsjessmaak is nergens meer verkrijgbaar OF Je mag de hele zomer geen zoetigheid meer?
Oh my! Geen ijs? Ik ga dood! Ik lust graag zoet, maar zou dat gerust kunnen laten vallen mocht 'k hiermee de ijsjes kunnen redden. Evelyne loves ice-cream!

11. Iedere zomer hoor je altijd 'Op een onbewoond eiland' van Kinderen voor Kinderen in jouw hoofd OF Bij het horen van muziek begin je onuitstaanbaar te huilen?
Muziek is een groot deel van mijn leven. Ik kan niet zonder, maakt niet uit wat 't is, maar ik moet muziek rond mij hebben. Dus ik heb geen probleem als 'k elke dag 'Op een onbewoond eiland' zou horen. 
Wil je deze Tag overnemen, vernoem dan even bedenkster Renske :)


6 opmerkingen

  1. Leuke tag, vooral zo in dit herfst-achtige weer in de zomer. Toch niet normaal meer hé?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is idd niet meer normaal, zo'n rotweer in de zomer. Zit hier met een t-shirt & sweater bovenop..

      Verwijderen
  2. Het voelt inderdaad als herfst.. misschien blijft het in de herfst dan ook warmer? :-) en ik houd ook niet zo van backpacken hoor haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Backpacken vind 'k verschrikkelijk, de enige rugzak die 'k met plezier draag is die met m'n fotomateriaal in ;)

      Verwijderen
  3. Leuke tag! Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe iedereen anders reageert op die dilemma's. Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, idd, ieder antwoord anders, dat maakt 't zo leuk

      Verwijderen