✘15 reisdilemma’s tag✘

Deze Tag werd bedacht door Chantal. Met mijn verlofdagen in 't vooruitzicht vond 'k dit wel passend. 

Ⓒpicjumbo.com By Viktor Hanacek

1. Zonvakantie/wintersport
Ik hou van de zon, dus geef mij maar een zonvakantie.

2. Vakantie aan de kust/Vakantie in het buitenland
Ik woon een goeie 25km van de Noordzee, maar geef toe dat 'k er amper kom. Als 'k op vakantie ga is 't steeds naar 't buitenland, ookal is dat juist over de grens.

3. Europees eten/Aziatisch eten
Geef mij maar Europees eten, want ik ga niet snel iets eten dat 'k niet ken.

4. Weg met vriendinnen/Weg met partner 
Op dit moment heb 'k geen partner, dus ga 'k weg met vriendinnen.

5.Actieve vakantie/Luier vakantie
Op vakantie bezoek 'k graag de stad, monumenten,.. Voor mij geen luiervakantie aan 't zwembad.

6. Azië/Afric
Hoewel beiden mij niet echt aanspreken zou 'k toch eerder kiezen voor Azië.

7. Barcelona / Rome
Hier kan 'k dan weer niet tussen kiezen. Beiden staan op mijn TravelBucketlist als steden dat 'k zeker ooit eens wil bezocht hebben in mijn leven 

8. Hotel / Camping
Geef mij maar een hotel. Ik hoef dan mssn alleen maar een bed om in te slapen & eten, liever niet op een camping.

9. Cityrip / Natuurvakantie
Een citytrip spreekt mij meer aan dan een natuurvakantie.

10.Wereldreis / De wereld in meerdere keren zien
Ik wil de wereld wel zien, maar niet in 1 keer rondtrekken. Ik heb op tijd & stond mijn eigen vertrouwde leventje nodig. Daarom verkies 'k de wereld in meerdere keren zien.

11.Nooit meer reizen/Nooit meer je vrienden zien
Ik reis graag & wil de wereld zien, maar ik zou gerust zonder reizen kunnen. Mijn vrienden zijn 't allerbelangrijkste in mijn leven & 't idee dat 'k hen nooit meer zou zien doet mij gruwelen.

12.Weg met de auto/Weg met het vliegtuig
Ik ben nog nooit met 't vliegtuig weggeweest. Als we reizen is 't met de auto of met de autocarbus. Bij lange ritten zoals reizen moet ik mijn voorzorgen nemen om niet ziek te worden onderweg. Hoe dat met het vliegtuig zit weet 'k niet..

13.Backpacken/Cruisen
Ik hou niet van rondtrekken met de rugzak.

14.Alles regelen/Op de Bonnefooi 
Ik heb graag alles vooraf gepland. Zeker als 't op reizen aankomt. Wat wil ik zien, waar kan ik eten,.. Ik kom niet graag op een vreemde bestemming zonder dat 'k weet waar 'k beland ben & niet weet welke kant 'k uit moet.

15.Roadtrip/Op een plek blijven
Ik verblijf graag ter plaatse. Ik trek niet graag van de ene stad om dan 's anderendaags in een andere stad te moeten slapen. Ik keer graag terug naar het geboekte hotel.

10 opmerkingen

  1. Leuk om te lezen. Ik ben ook nie zo voor het kamperen. Geef mij dan ook maar een mooi hotel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben veel dezelfde antwoorden! Sommige vragen vind ik lastig, want daar zou ik het liefst allebei de opties nemen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat we veel dezelfde antwoorden hebben :) Sommige waren idd lastig

      Verwijderen
  3. Ik wil Rome en Barcelona ook graag beide bezoeken en beleven. Maar ik denk dat Barcelona op dit moment voorrang krijgt. Leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doordat 'k nog zoveel steden & landen moet ontdekken, maakt 't mij niet uit welke 'k eerst doe :)

      Verwijderen
  4. Leuk om je antwoorden te lezen. Ik ben zelf ook niet van het kamperen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb nog nooit gekampeerd, maar zou 't ook nooit willen. Ik lig liever zacht in een bed ;)

      Verwijderen
  5. Leuk om te lezen. Ik ben een backpacker in hart en nieren. Dus de meeste antwoorden spreken dan voor zich.
    15. Ik verveel me op één plek. Als ik reis blijf ik ergens gemiddeld 1,5 nacht en dan vertrek ik weer. Bestemming onbekend omdat ik nooit iets vast leg.
    10. Dat gaat voor mij samen. Ik reis elk jaar, soms twee keer, maar verre bestemmingen. Zelfs nu ik moeder ben is dat niet gestopt. Maar een wereldreis van een paar maanden maak ik ook tussendoor.
    8. Geen van beiden. Geef mij maar een hostel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo heeft ieder z'n eigen behoeftes en gewoontes :)

      Verwijderen