✘The Lazy Sunday Tag✘

Ik kwam deze Tag (gemaakt door Beauty For Girls) bij Sammie tegen & vond die wel bij mij passen :)


ⒸEvelyneVergote

1. Vroege vogel of lui uitslapen?
Het liefst slaap 'k uit, vooral op zondag. Maar.. nu 'k fulltime werk & er 's ochtends vroeg uit moet lukt dat uitslapen niet meer, ook niet op dagen dat 'k wel eens kan uitslapen.

2. Haren opgestoken of lekker los?
Vroeger moest m'n haar steeds in een staart gebonden worden, daar 'k lang & fijn haar had.. Nu is 't al zo'n 20-tal jaar halfkort-lang waardoor 't niet meer in een staart kan. Ik vind 't prima zo :)

3. Pyjama, onesie, trainingspak of alledaagse kleding?
Om te slapen draag 'k mijn pyjama, op een luie zondag een homepack (of trainingspak)

4. Koos make-uploos of perfect make-upje?
Ik draag nooit make-up, ook niet op zondag.

5. Momentje voor mezelf of druk programma?
Ik heb graag een moment voor mezelf, maar snak soms wel naar een druk programma zoals een familiefeest of dergelijke.

6. Boek lezen, film kijken, bloggen, youtube kanalen afsnuffelen of de hele dag op bed hangen?
Op een luie zondag ben 'k 't liefst bezig met bloggen ofwel m'n fotografie.

7. Bellen, facebook, whatsappen of tweeten met vriendinnen?
Bellen heb 'k nog nooit graag gedaan (door m'n slecht gehoor, ookal zijn de gsm's van tegenwoordig er een stuk beter in geworden), facebook bekijk 'k dagelijks, whatsappen doe 'k met m'n ene vriendin, tweeten met de andere.

8. Uitgebreid avondeten of fast food?
Op zondag lust 'k wel fast food of gaan we graag uiteten.

9. Tas inpakken, brood smeren of helemaal niets voorbereiden voor maandag?
Tot een maand geleden hoefde 'k nooit m'n tas voor 's anderendaags te maken. Ik werkte maar halve dagen & hoefde er dus niet te eten. Nu is 't anders & werk 'k van 8-16u, dus smeer 'k m'n boterhammen voor 's maandags, bewaar 'k ze in de frigo om ze 's ochtends uit te halen, in m'n zak te steken & weg te wezen.

10. Vroeg of laat naar bed?
Ik ben een avondmens & ging altijd laat naar bed. Ik hoefde dan ook 's morgens niet vroeg uit m'n bed te komen om te gaan werken. Nu wel.. Ik zit dan al om 22u in mijn bed of 'k kan er 's ochtends om 06.30u niet uit.. 

6 opmerkingen

  1. Ah, leuke weetjes. Had niet verwacht dat jij een uitslapen was. Waarom weet ik niet. Dacht een vroege vogel in jou te zien 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik een vroege vogel, neenee ;) Tjah, nu moet 'k natuurlijk wel als 'k elke dag op tijd op m'n werk wil zijn. Is wel wennen, geef 'k eerlijk toe.

      Verwijderen
  2. Leuke weetjes om te lezen. Altijd leuk, zulke tags. Ik lig er altijd vroeg in, aangezien mijn wekker om half 6 weer afgaat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jij moet nog een uur vroeger als mij opstaan. Dat zou pijn doen bij mij :p

      Verwijderen
  3. Altijd leuk om dit soort tags te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen