Mijn leven zoals het is #27 | Korte update

ⒸEvelyneVergote

Terwijl het hier pijpenstelen regent en de houtkachel warmte in de living blaast, zat ik met mijn laptop op mijn schoot in de zetel. Een tafereel die niet vaak meer gebeurt de laatste weken, want daar heb ik geen tijd meer voor gehad. En ook geen zin meer, geef ik eerlijk toe.

De afgelopen maand was een rollercoaster van gevoelens en emoties. Vooral op werkgebied, want ik denk aan niets anders meer. Normaal zou je je werk moeten kunnen loslaten eens je thuis bent, maar dat lukt niet. Om helemaal cru te zijn tel ik af naar de dagen dat ik vrijaf heb en kijk ik uit naar de momenten waarop ik iets gepland heb.

Ook mijn passie fotografie staat momenteel op een heel laag pitje. Eergisteren mocht ik dan toch eens m'n camera naar het werk meenemen om een project dat ik op het vorige werk gestart ben af te maken. Dat werd een leuke mini-shoot vol grappen en grollen. Het enige lichtpuntje van de week.

Bij deze heb ik jullie voorzien van een korte update in mijn leven, ookal klinkt die niet zo positief. Ik hoop dat 'k jullie de volgende keer iets positiever kan toespreken.

8 opmerkingen

  1. Jammer dat je zo met werk bezig bent. Kan me voorstellen dat het erg vervelend is... Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je. Ik hoop dat ik snel beterschap op werkvlak boek..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat vervelend dat je zo zit met je werk.. ik kan het me heel erg voorstellen (hier en daar ook ups en downs). ik hoop dat je snel daarin "beter"word want er is niks ergens dan je rot voelen over werk en ook nog eens moeten werken.. succes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! 'k Probeer positief te blijven, maar dat lukt niet altijd.. 'k Hoop dat 't alleen maar beter kan worden..

      Verwijderen
  4. Oh wat naar om te lezen. Heb je voor jezelf helder waarom het zo gaat op je werk? Dan zou je heel misschien iets kunnen veranderen. Bij mij kon dat niet. Ik had een collega die me het leven zuur maakte en ik kon niet tegen hem op. Ik wens jou sterkte en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil er liever geen details over kwijt hier, maar ik weet wat er loos is. Ik kan alleen maar hopen dat op een dag alles positief zal keren. Bedankt voor je reactie <3

      Verwijderen
  5. Sterkte met je werk! Wel jammer dat daar door je fotografie wat stil ligt :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik hoop dat ik snel terug wat tijd vind voor m'n fotografie..

      Verwijderen