ღFotografie mijn levenღ #23 | Sluis

ⒸEvelyneVergote

Sluis. Het Nederlands stadje die aan de Noordelijke kant van België grenst. Mijn ouders komen hier al jaren kuieren in de straten en blijkbaar kwam 'k toen al mee in de kinderwagen :)
Ik hou van Sluis. Je kunt er heerlijk wandelen, shoppen en natuurlijk eten in de talrijke restaurantjes langs 't water. Door de jaren heen hebben we onze vaste plekjes, maar 1 plek kunnen we niet weerstaan. Als we daar niet zijn langs geweest dan is onze dag Sluis niet geslaagd. We moeten en zullen steeds binnengaan in Tea-room Petrus & Paulus om ons ijsje te bestellen. Buiten liggen kilo's vers seizoenfruit gestapeld in een marktstand, binnen zitten alle tafels steeds vol. Na zoveel jaar kennen ze ons daar al & worden we vriendelijk begroet.(iedereen trouwens :p ) Je kunt er kiezen uit tientallen coupes ijs of een pannenkoek/wafel met vers fruit. Schrik niet van de porties want die zijn meer als voldoende.

In de zomermaanden kan je er op de 2de & 4de dinsdagavond van de maand genieten van een avondmarkt met straattheater. Dat nemen we zeer graag mee & we maken er een leuk dagje uit van.

ⒸEvelyneVergote

2 opmerkingen

  1. Super mooie foto's. Ziet er ook heel gezellig uit daar. Moet ik op mijn lijstje zetten om ook eens te bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen