Evelyne schrijft?! | Update

ⒸUnsplash.com By Aaron Burden
Een tijdje geleden, euh 4 maanden om precies te zijn, schreef 'k een post over 't willen schrijven van fictieve verhalen. Ik bleef niet bij de pakken zitten & begon onmiddellijk te schrijven in een leeg document. Het verhaal vlotte goed, tot 'k besefte dat 't niet echt dat was.

Ik gooide alles in de vuilbak & begon opnieuw. Binnenkort gooi 'k mijn schrijfsels online & kan je meegenieten van mijn fictieve wereld ;) Ik hoop dat jullie, mijn lezers, er van zullen genieten.

6 opmerkingen

  1. Ik ben heel erg benieuwd :-)

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De 1ste 2 hoofdstukken staan al online ;) Ben nu bezig aan het 3de :)

      Verwijderen
  2. Ik ga het zeker lezen! Heel veel succes nog de komende tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn 1ste verhaal staat ondertussen online ;) Ik ben nu bezig aan verhaal 2 :)

      Verwijderen
  3. Fictie schrijven, is bijzonder moeilijk vind ik. Je moet eigenlijk alles van te voren al hebben uitgedacht: de karakters, het plot (of is het 'de' plot?), het begin, het einde... Lijkt me niet makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb 't moeilijk om mij lang aan eenzelfde scenario te houden. Daarmee dat ik verschillende verhalen bedenk. Eens ik aan 't schrijven ben, gaat 't meestal wel vlot :)

      Verwijderen