Rotterdam #6 Dag 2

Zondag, onze laatste dag in Rotterdam. Wat waren we blij om de zon te zien tijdens het ontbijt. Vol goeie moed vertrokken we allen voor onze laatste wandeling. We liepen eerst allen samen het stuk over de Erasmusbrug. Daar splitsten onze groepen op, daar de ene de Architectuurwandeling deed & ik meewandelde van Kop tot Zuid. Dat betekende weer langs de haven, maar dan langs de andere kant van waar we de vorige keer geweest zijn. Geniet mee van mijn fotoreis :)

ⒸEvelyneVergote


ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote
ⒸEvelyneVergote

Na de wandeling besloten we nog even naar de RSS Rotterdam te gaan kijken. Een inmens groot schip dat aangemeerd ligt & die je kan bezoeken. We wilden het eerst gaan bezichtigen binnenin, maar er was geen tijd meer. Het begon bovendien te regenen & zijn rechtstreeks terug naar 't hotel gegaan om in te pakken & terug huiswaarts te keren.

ⒸEvelyneVergote

ⒸEvelyneVergote

6 opmerkingen

  1. Het is alweer wat jaren geleden dat ik in Rotterdam was maar toen vond ik het niet zo'n bijzondere stad maar door jouw foto's hou ik de stad toch in gedachten voor een toekomstige stedentrip in eigen land!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je :) De stad is vooral nieuw en veel architectuur.

      Verwijderen
  2. Erg mooie foto's, ik ben al erg lang niet in R'dam geweest.

    BeantwoordenVerwijderen